ילדים א' עירוני בית שמש אלופי מחוז דן

ההישג הגדול של הקבוצה כמובן הוא בהתלכדותה, בתחרויות עצמן בליגה שמרה על נתונים מרשימים- 100% הצלחה, בלי הפסדים או תיקו. ועוד משהו, בדירוג הקבוצה ההוגנת הילדים הותירו רושם חיובי ביותר

האלפים שלנו
האלפים שלנו

חמש קבוצות פעילות רשומות בהתאחדות לכדורגל מבית שמש, עירוני בית שמש בליגה ג', קבוצת נוער, קבוצת נערים ב וקבוצת נערים ג וקבוצת הילדים שנרשמה לפני שנתיים. האחרונה עלתה על כולם, השיגה את המקום הראשון בטבלה לקבוצות דומות בגילן וזכתה השנה בתואר, אלפות מחוז דן לילדים א'. כבוד גדול. קבוצת הילדים מונה כ-30 ילדים בני שנתונים 2008 ו-2007. את הקבוצה מאמן צעיר בן בית שמש, בן למשפחת כדורגלנים ואוהבי ספורט בשם נדב דנזאן.

תקווה חדשה לבית שמש בעולם הספורט, קבוצת הילדים זכתה באליפות מחוז דן, טרפה את הדשא ולא הפסידה בשום משחק העונה, הישג שמור לאלופים. דור העתיד שיחזיר עטרה ליושנה.

כל הקבוצות אגב מסופחות ל"עמותת השמש", עמותה הנתמכת בידי העירייה בסכומים מבוטלים ומתקיימת בעיקר הודות לתמיכה ש הורי הילדים. קבוצות הספורט מופיעות עם לוגו צו פיוס - כנראה גוף תומך ומאמץ. .

בקבוצה יש ילדים מבין הרשומים בקבוצה, כ-30 במספר, ששיחקו את רוב המשחקים, ביניהם ניתן לציין את בן קבלה ששיחק 1094 דקות. יאיר מלכה 1173 דקות, חיים שי שאול 1116 דקות, נועם ישראל אלוק 1111 דקות ואביטן בניה 1068 דקות. מכיוון שהקבוצה כוללת 30 שחקנים וצריך 'לפזר' את דקות המשחק בין כולם נמצאו אלה בולטים מעל כולם, ובכל זאת אומר נדב דנזאן התרומה של כלם להצלחת הקבוצה משמעותית מאוד זכרו את השמות האלה ועקבו אחר התפתחותם. .

חלק מהשחקנים זו העונה הראשונה וחלק עונה שנייה סה"כ בקבוצת ליגה.

אומר המאמן הצעיר והמוכשר: "עשינו דרך מאוד יפה השנה שבסופה זכינו באליפות! חשוב לציין שהחלק החשוב הוא הדרך, הדרך שעברנו כקבוצה וכל שחקן במישור האישי. מה שמייחד את הקבוצה זה הגיבוש המדהים בין השחקנים, הכבוד ההדדי, הפרגון וההבנה שהקבוצה היא מעל לכל! "

הקבוצה תמשיך להתמודד גם בשנה הבאה ומצפה להגיע להישגים, הנה ככה מחנכים ילדים להיות דור מוכשר שצומח מלמטה . כאשר מתקן האימונים קרוב, והמגרש הביתי ממש בבית, אפשר להתחיל לפנטז על המחליפים הבאים לכוכבי העבר הגדולים כמו אברהם בן שיטרית, אפרים עבוש, עמוס מיימון, אופיר עזו ועוד שצמחו כאן והובילו את הקבוצות המקומיות להישגים.

אגב גם בגביע המדינה עשתה קבוצת הילדים דרך מדהימה "והגענו עד לשמינית הגמר בו הפסדנו למכבי תל אביב

ההישג הגדול של הקבוצה כמובן הוא בהתלכדותה, בתחרויות עצמן בליגה שמרה על נתונים מרשימים- 100% הצלחה, בלי הפסדים או תיקו.

כאן גם המקום להודות להנהלת עירוני בית שמש, להורי השחקנים שהגיעו ללוות ותמכו בקבוצה בכל משחק!

לסיכום הנה לנו אור בקצה המנהרה החשוכה של הופעות ייצוגיות בליגות הכדורגל הארציות.

נושאים: התאחדות לכדורגל, בית שמש, נדב דנזאן
האלפים שלנו
האלפים שלנו
האלפים שלנו
האלפים שלנו
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: