יום שכולו הסברה לקהילה מלוחמי האש של תחנה אזורית בית שמש

לוחמי האש מתחנה אזורית בית שמש העבירו היום (יום ראשון), הדרכה במספר בתי ספר וגנים בבית שמש ובמטה יהודה.

בי"ב החווה החקלאית צילוםL הדר יואב
בי"ב החווה החקלאית צילוםL הדר יואב

יום ההסברה התחיל כאשר צוות לוחמי האש מתחנת רמת בית שמש: להב משנה מיכאל אלול, רס"ל עמיחי ביטון ולוחם האש דני גססה הגיעו לגן לוטם, גן לילדים עם צרכים מיוחדים והעבירו הדרכה והסברה לילדי הגן המקסימים.
לאחר מכן רס"מ עמיחי יואב, הגיע לבית הספר החווה החקלאית עם רכב כיבוי והפתעות לתלמידי בית הספר והעביר הדרכה והסברה לתלמידי בית הספר.
בגזרת מטה יהודה צוות של תחנת הכיבוי בנס הרים: רשף שמעון אלקלעי, רס"ל מתן מאושר וסמל נאור בין עמי, העבירו הדרכה והסברה לילדי גן רקפת ביישוב צור הדסה.

כל הילדים והתלמידים עברו הדרכה בנושאים הקשורים לעולם הכבאות. בין הנושאים שהועברו: סקירה על עבודת לוחמי האש, סקירה של רכבי הכיבוי והכלים הייעודיים שמשמים את הכבאים לכיבוי, חילוץ והצלה, וכן הדרכה על הסכנות מאש בדגש על חג ל"ג בעומר וכיצד ניתן להימנע מהם.
בנוסף לוחמי האש נתנו לילדים להשפריץ מים מהכבאית ובסוף ההדרכה נתנו צ'ופר לילדים מתנה מלוחמי האש של תחנה אזורית בית שמש.

רס"ל זיו אקווה דובר וממונה הסברה תחנה אזורית בית שמש: כחלק מהשירות לציבור, לוחמי האש של תחנה אזורית בית שמש, מבצעים פעולות הסברה בקהילה. הצוות החינוכי הילדים ותלמידים קיבלו את לוחמי האש באופן יוצא מהכלל, התלמידים התרגשו לפגוש את לוחמי האש שאלו שאלות והתעניינו מאוד בעבודתם של לוחמי האש. בנוסף לוחמי האש נתנו לילדים להשפריץ מים מהכבאיות והדגימו בפניהם אך עובדים הכלים שמשמשים את לוחמי האש באירועי כיבוי, הצלה וחילוץ.

חג ל"ג בעומר ממשמש ובא ועמו האסונות שנגרמות כתוצאה מחוסר תשומת לב לבטיחות אש, ככלל אנו קוראים לכל הרשויות המקומיות ולתושבים לחגוג את ל"ג בעומר אחרת. לא להדליק מדורות ולקיים פעילויות אלטרנטיביות. במידה ובחרתם להשתתף במדורה קהילתית באזור שהרשות העירונית הקצתה לכך. וודאו כיבוי מוחלט של האש והגחלים טרם עזיבה.

נושאים: לג בעומר, אש בשדות, כיבוי אש והצלה
בי"ב החווה החקלאית צילוםL הדר יואב
בי"ב החווה החקלאית צילוםL הדר יואב
בי"ב החווה החקלאית צילוםL הדר יואב
בי"ב החווה החקלאית צילוםL הדר יואב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: