טרגדיה: תינוק בן 3 חודשים לא קם משנתו

שבת לא רגועה עברה על כונני איחוד והצל גזרת בית שמש, החייאה על תינוק, קבלת לידה, תאונת דרכים וחיפושים אחר נעדר וגם תאונת דרכים אחת... על הכל קראו כאן

איחוד והצלה
איחוד והצלה

שבת עמוסה עם למעלה מ 30 קריאות חירום אליהם הוזעקו כונני השבת של איחוד הצלה מגזרת בית שמש, בהם החייאה על תינוק, קבלת לידה, תאונת דרכים וחיפושים אחר נעדר.
אמש במהלך סעודת ליל שבת התקבלה קריאה על תינוק כבן 3 חודשים כשהוא מחוסר הכרה. חובש רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף רמב"ש שלמה זעלמאן שהגיע ראשון למקום, מצא את התינוק כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק ונשימה. הוא החל בביצוע פעולות החייאה כשאליו מצטרפים מתנדבים נוספים, לצערנו בהמשך נקבע מותו בבית החולים.

בהמשך הלילה התקבלה קריאה במוקד 1221 של איחוד הצלה על אשה הכורעת ללדת בביתה בקריה החרדית. כונני השבת משה שכטר ויהושע שטראהל שהגיעו למקום מצאו את האשה כשהיא בתחילת תהליך הלידה, והחלו לסייע לה כשלאחר זמן קצר קיבלו לידיהם תינוקת חמודה.

היום בצהריים התקבלה קריאה על תאונת דרכים, רכב שהתדרדר מספר מטרים סמוך לבית ג'מאל. כונני השבת דובי מרגלית ומאיר קלמרסקי שהגיעו למקום העניקו סיוע רפואי ראשוני לשתי פצועות שבאורח נס נפגעו במצב קל בלבד.

אחה"צ קיבלנו פנייה ממשטרת בית שמש לסיוע באיתור נער עם צרכים מיוחדים. חפ"ק נפתח ברמת בית שמש ד', לשם הגיע רכז ההלכה של הגזרה חיים דרייפוס ובהכוונתו של רכז המבצעים חיים לנדסמן הוא ניהל את כונני השבת של איחוד הצלה שהגיעו לסייע. ב"ה לאחר שעה קלה הוא אותר על ידם בריא ושלם.

כאמור בין האירועים היה גם פעולת החייאה על פעוט בן 3 חודשים שלא התעורר משנתו ברמה ג' בבית שמש, למרבה הכאב והצער התינוק נפטר.

שלמה זעלמאן חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון למקום מסר: "כשהגעתי למקום נמסר לי כי הפעוט איבד את ההכרה תוך כדי השינה. ביצענו בו פעולות החייאה ובסיומן הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם שם למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו".

נושאים: איחוד והצלה, בית שמש, החייאה, תינוק, קבלת לידה
איחוד והצלה
איחוד והצלה
איחוד והצלה
איחוד והצלה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: