ח"כ שיטרית שוקלת הגשת הצעת חוק לביטול יום שבתון באחד במאי

כך בריאיון היום בגלי צה"ל, וכך בהודעה אישית מסוף שבוע שעבר. שיטרית, אשת ליכוד, אומרת: " עם שוחר חירות לא יכול לאפשר את המשך הנפת הדגלים האדומים".

אחד במאי מדף הפייסבוק של ח"כ שיטרית
אחד במאי מדף הפייסבוק של ח"כ שיטרית

יום האחד במאי חלף על פנינו, אולי בשל הקורונה לא הורגש כל כך, וגם אם לא הייתה קורונה בקושי היו כאלה ששמים על היום הזה מחשבה או לוקחים אותו בחשבון כיום חג הסמיכות של היום הזה לימי הזיכרון והעצמאות, או לימי חג הפסח גורמת לרבים מהעובדים לא לחשוב עליו כאופציה במניין ימי השבתון שהם מבקשים. עם זאת, כל עוד זה מופיע בהוראות החוק הוא קיים, וזה מה שמפריע לח"כ קטי שיטרית המנסה לקדם הוצאת יום השבתון הזה מימי הבחירה האפשריים לעובדים בישראל. שיטרית אינה לבד במאמץ הזה, רבות ממדינות העולם כבר ביטלו את היום הזה גם אם לא באופן רשמי, לא מייחסים לו רבות.

"בישראל הליברלית והמודרנית אין מקום לציין ימי חג שהיו ועודם נחלתם של משטרים טוטליטריים ורצחניים, כמו הקומוניזם והנאציזם. עם שוחר חירות לא יכול לאפשר את המשך הנפת הדגלים האדומים. בשבוע הבא אגיש הצעת חוק שתמחק את האחד במאי מספר החוקים של מדינת ישראל." כך מבטיחה ח"כ קטי שיטרית מסיעת הליכוד,.

ההצעה עדיין בשלבי ניסוח סופיים, ח"כ קטי שיטרית מבקשת לשנות את המצב הנכון להיום בהתרחשויות סביב האחד במאי.

מהו האחד במאי? היכן נולד? ומי מציין אותו? ואיך מציינים אותו.

ובכן מדובר ביום חג שמקורו בדרישה להגביל את יום העבודה לשמונה שעות. היום עובדים תשע שעות ואף יותר כך שאין עוד מקום לחוק.

במדינות אחדות בעלות עבר קומוניסטי נותר אחד במאי יום חג, הצעדות והטקסים שהיו נהוגים בו בוטלו זהו יום שבתון. ברבות מהמדינות בעולם בוטלו כל האירועים אבל היום הזה נותר יום חג. בעיקר במגזר הערבי ובחיפה האדומה

ח"כ קטי שיטרית מבקשת לבטל לגמרי את ציון היום הזה, לא בהפגנות, לא כשבתון, ולא בשום סממן הלקוח מהעולם הקומוניסטי שחלף זמנו.

נושאים: אחד במאי, יום שבתון, הצעת חוק, חכ קטי שיטרית
אחד במאי מדף הפייסבוק של ח"כ שיטרית
אחד במאי מדף הפייסבוק של ח"כ שיטרית
אחד במאי מדף הפייסבוק של ח"כ שיטרית
אחד במאי מדף הפייסבוק של ח"כ שיטרית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: