חייל צה"ל הותקף באבנים בצומת הרחובות חזון איש-רש"י

הערב הגיש החייל בתחנת משטרת בית שמש תלונה על התקיפה. כצפוי גינויים מפי סגני ראש העיר שיטרית ועו"ד הולנדר, וראש סיעת הליכוד. ומי מילאה פיה מים? תופתעו... תקראו והפיצו.

החייל המותקף
החייל המותקף

שוב חייל חרדי במדים הותקף בבית שמש, וזה קורה בגבול בין שכונה חילונית לשכונה חרדית, לא בתוך הקסבה של העיר ולא בסמטאות אפלות בהם מנועים לובשי מדי צה"ל להראות עצמם. לאור היום בשעת בוקר הותקף חייל במדים. בנה החייל של דמות ציבורית מוכרת, אישה רבת מעשים, עמד הבוקר בתחנת היסעים בעיר, בצומת הרחובות חזון איש- רש"י, המתין לאוטובוס לנסיעה, עוד נסיעה אחת בשגרת יומו בעיר. לפתע, החלו לעוף לעבר החייל אבנים וכמעט פגעו בו.

הנה מה שכתבה אמו היום בקבוצת ואטסאפ בעיר. "אני משתפת אתכם בכאב אישי שלי. היום בבוקר בני החייל עמד בתחנה בחזון איש/רש"י וקבוצת בחורים בני 18 זרקה עליו אבנים". כל עוונו היה בשל כך שלבש מדי צה"ל!!! קבוצת משליכי האבנים מזוהה על פי בגדיהם כחרדים מהשכונה הסמוכה. הערב ירד החייל בליווית אמו לתחנת המשטרה להגיש תלונה על ההתקפה הפרועה והבוטה.

האם הדואגת הוסיפה הערה באותה קבוצת ואטסאפ: "חבל מאוד שהעיר שלנו אינה מרושתת במצלמות". עד כאן בקבוצת ואטסאפ.

הסיפור הזה מתפרסם בבוקר בקבוצת ואטסאפם הקרויה הפרלמנט של עליזה. חברים בקבוצה הזו דמויות מהעולם החינוכי בעירייה, כולל כמובן ראש העיר ד"ר עליזה בלוך.

רק אחת מחברות הקבוצה, קבוצת תומכים של עליזה בלוך, זיסי מאלץ הגיבה על ההתקפה המרושעת: "הוי, איזו חוויה נוראית, לצערי לא הראשון וכנראה לא האחרון. יש סיבה שחיילי בית שמש מקבלים פטור מנסיעה במדים. וכל כך חבל שזה ככה".

מה עם עליזה בלוך? אפילו ציוץ גינוי קטן לא יצא ממנה או מלשכתה. ממנה, כחברה לאותה אם פעילה, . בערב כאשר ביקשנו מדובר העירייה גינוי למעשה, התנצלה בלוך וטענה כי לא הספיקה לראות את קבוצת הואטסאפ , ואז התקשרה לשוחח עם האם לעודדה.

ראש סיעת הליכוד שלום אדרי אשר שמע על המעשה יצא בתקיפות נגד ההתקפה: "זהו פשע נוסף על המעשים הנפשעים של החוליגנים אשר מזהמים כל קיר פנוי בגרפיטי. אני מתפלל שיבואו על ענשם, אני קורא למשטרת ישראל לפעול בנחישות יתר נגד התוקפים, לחשוף אותם ולהביאם לדין. מעשים כאלה אסור שיהיו בעירנו, אם חפצי חיים יחדיו, לא זו הדרך להתנהג כלפי השונה ובוודאי נגד מי שלובש מדי צה"ל. אני מחזק את החייל ואת בני משפחתו היקרים. בית שמש מוקירה אתכם ומגנה את התוקפים הפורעים שנעלמו לתוך האפילה".

סגנית ראש העיר עו"ד רינה הולנדר הגיבה למעשה: "שוחחתי הערב עם אמו של החייל שהותקף, וחשתי זעזוע ובושה שחייל צה"ל תושב עירנו חווה תקיפה רק בשל היותו חייל. במרכז העיר, לאור יום, ברחוב ראשי של העיר- מותקף חייל ונרגם באבנים. עד מתי? אסור להבליג. אני קוראת לראש העיר לפעול בדחיפות להתקנת מצלמות ברחבי העיר, ולהנחות את משטרת ישראל להגביר את פעולות האכיפה כלפי פורעים הפוגעים בחיילנו! "

סגן ראש העיר משה שיטרית: "זו בושה וחרפה שחייל צה"ל מותקף בלב עיר יהודית במדינת ישראל. התופעות המכוערות והמביישות הללו מכתימות את שמה של עירנו ושמם הטוב של רוב רובם של תושבי העיר. אנו תקווה כי הפושעים יענשו במהרה ואכן הקריאה לרישות העיר חשובה ונכונה ומדובר בנושא שסיעת הליכוד העלתה לא פעם.

נושאים: חייל צהל, בית שמש, אדרי, הולנדר, שיטרית
החייל המותקף
החייל המותקף
החייל המותקף
החייל המותקף
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
חייל צה"ל הותקף באבנים בצומת הרחובות חזון איש-רש"י
משהנכתבה ביום שני, 18 בינואר 2021, 16:13

זה לא אשמת המשטרה זו אשמת העירייה שלא שמה מצלמות וככה קשה לתפוס את הקיצונים שתקפו. צריך לעורר את העירייה שיתקינו בעיר מצלמות!!!!!

חייל צה"ל הותקף באבנים בצומת הרחובות חזון איש-רש"י
גולש אנונימינכתבה ביום שני, 18 בינואר 2021, 15:57

בושה בושה בושה, מתי כבר ימגרו את התופעה המזעזעת הזאת מהעיר? איפה המשטרה?

חייל צה"ל הותקף באבנים בצומת הרחובות חזון איש-רש"י
התמהנכתבה ביום שני, 18 בינואר 2021, 15:08

זה מה שראש עיר אמורה לעשות? לכבות שרפות?? להתקשר לאימא?? בושה ,תפקיד ראש העיר לזעזע את העיר,לדאוג למצלמות,לדאוג לבטחון התושבים,ולחרדים שלא מקיאים את הברברים האלו היה רצוי לעשות חשבון נפש