זלזול בנוסעי הרכבת לבית שמש: חיפשו באופן עצמוני דרכים להגיע הביתה

תאונת הרכבת עם הרכב הפרטי בלוד חשפה ליקויים, אין עמדת מודיעין פעילה בשעות הלילה. אוטובוסים לא מקפידים על לו"ז סדור ומפורסם. הרכבת לא העמידה אוטובוסים חלופיים לנוסעיה.

חלק מהנוסעים
חלק מהנוסעים

אם נתקעתם בשעה מאוחרת בלילה בתחנה המרכזית בתל אביב, נניח בסביבות השעה 10, אין לך את מי לשאול בקבלת פרטים באשר לקוי אוטובוסים הנוסעים לבית שמש. זה מה שקרה אתמול בלילה לעשרות נוסעי הרכבת, יש מי שאומר מאות, אשר נאלצו להחליף נסיעה ברכבת נינוחה בקו סופרבוס לבית שמש. האילוץ נבע מתאונה קשה שהתרחשה על מסילת הרכבת בואכה לוד, תאונה בה נפצעו באורח קשה שלושה נוסעי מונית.

נוסעי הרכבת נאלצו לרדת בתחנת השלום בתל אביב על פי הודעת הדובר ברכבת העמוסה נוסעים. אלה ירדו וביקשו למצוא כל חלופה קרובה להגיע במהרה לביתם. הנוסעים כוונו לעבר התחנה המרכזית בתל אביב ע"י סדרן בתחנה. במקום להעמיד לרשות הנוסעים אוטובוסים כפי שצויין בתגובת הרכבת לוואלה כוונו אלה לעבר התחנה המרכזית המצויה 'במרחק שתי דקות הליכה'. מתברר כי אוטובוסים לא הוזמנו או לפחות לא הועמדו לטובת הנוסעים ואלו חיפשו לעצמם תחליף להגיע לביתם בשלום. כך הגיעו אל התחנה המרכזית. "התפלאתי, בדרך כלל בשעה הז התחנה ריקה מאדם, והיום אני רואה עומס בתחנות". דבריו של מנהל מזנון מול עמדת ההיסעים לבית שמש.

הנוסעים המתינו והמתינו לבואו של האוטובוס הגואל מה שלפי הפרסומים במוקדי ההודעות הטלויזיוניות היה אמור להתייצב ברציף ההסעות בשעה 9:05 ובשעה 10:05. משהאוטובוס לא הגיע, איבדו הנוסעים משלוותם אובדי עצות ציפו למושיע, ולא היה פשוט את מי לשאול. נהגי אוטובוסים ברציפים אחרים לא ידעו לתת כל מענה מתי יש אוטובוס לבית שמש ואת מי שואלים. אומרת אחת הנוסעות: "אני בהחלט מתכוונת להתלונן על ההתנהלות הזו, לא ייתכן שאין את מי לשאול, אני גמרתי לעשן כבר חצי קופסת סיגריות מעצבים וזה פשוט מרגיז. חברת אוטובוסים שלא נותנת שירות וגם מזלזלת בנוסעיה האפשריים".

סיוע מסויים קיבלו הנוסעים באמצעות עמדת חברה מתחרה אשר לה היה משרד פתוח בשעה הנ"ל. בשעה 10:25 הגיע האוטובוס לבית שמש . הנוסעים הצטופפו גם בעמידה באוטובוס שעשה דרכו לבית שמש. נסיעה שהיתה אמורה להסתיים בשעה 9:30 בלילה לכל המאוחר הגיעו הנוסעים לביתם רק לקראת חצות.

תלונה על הסיפור הועברה לידיעת הממונה על התחבורה בעיריית בית שמש סגן ראש העיר שמואל גרינברג שאומר: "ביקשתי לרכז את התלונות על הנסיעה המדוברת, ביקשתי גם להתלונן במשרדי סופרבוס ובמשרדי התחבורה על הנסיעה ועל עוגמת הנפש. אני מבטיח לטפל אישית בתלונה הזו ואדאג שכל הנוסעים אשר ימציאו חשבוניות או קבלות נסיעה יקבלו כספם חזרה".

נושאים: רכבת ישראל, בית שמש, חברת סופר בוס
חלק מהנוסעים
חלק מהנוסעים
חלק מהנוסעים
חלק מהנוסעים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: