זום לעידוד החיסון בציבור החרדי עם השר דרעי

שר הפנים קיים ישיבה עם ראשי רשויות במגזר החרדי כדי להאיץ את החיסונים. את בית שמש ייצג איציק אלמליח, המשנה לראש העיר שבמקרה איש ש"ס. הצטרף אליו גם שמעון גולדברג הממונה על ההנדסה.

זום עם אריה דרעי
זום עם אריה דרעי

יו״ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, קיים היום דיון חירום בזום עם ראשי רשויות במגזר החרדי, על מנת להאיץ את תכנית החיסונים בחברה החרדית כדי להקדים ככל האפשר את פתיחת מוסדות התורה והחינוך.

באחת הידיעות דווחח כי גם ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך השתתפה בזום. בירור קצר עם דובר העירייה העלה גי בלוך לא משתתפת במפגשים המיועדים לראשי ערים חרדיות. הנה לשונו: " בית שמש היא לא עיר חרדית. היא עיר ישראלית שיש בה גם תושבים חרדים... היא (עליזה בלוך) לא לוקחת חלק בפורומים של רשויות חרדיות."

עוד מספרת אותה ידיעה כי "בדיון השתתפו ראשי ערים וסגנים מירושלים, בית שמש, בני ברק, מודיעין עילית, ביתר עילית, רכסים, עמנואל וקריית יערים." מי ייצג את בית שמש? הדובר הוסיף כי איציק אלמליח, המשנה לראש העיר נכח באירוע. והוא שלח לנו תמונת זום הממחישה באמת את פני המשתתפים. מי הופתענו למצוא שם? שמעון גולדברג, זה כאמור משמש כיו"ר ועדת משנה לתכנון ובניה וממונה על תיק ההנדסה. האם לא סומכים על איציק אלמליח שצריך לשגר גם משנה למשנה.? ניחא, נוכחותו תהיה חשובה על פי פעלו באמת לקידום מערך החיסונים.

השר דרעי: ״מועצת חכמי וגדולי התורה מכל החוגים הורו כי החיסון הוא בגדר חובה והצלת נפשות. הרשויות הם הכלי הטוב ביותר שדרכם יהיה אפשר להגיע לתושבים שטרם חוסנו. רק בעבודה מאומצת ואחראית של ראשי הרשויות אפשר יהיה לפתוח את מוסדות התורה והחינוך. זו המטרה העליונה בסדר העדיפויות בתקופה מאתגרת זו. הוריתי לצוות לשכתי, לסייע ככל הניתן לרשויות ולתת מענה מיידי בכל סיוע שיתבקש בנדון״. ביקשנו מאלמליח פרטים נוספים, מה בדיוק מתכוון השר להוסיף ולתמוך שאינו תומך כבר היום? " הזום היה לנציגי הציבור החרדי איך לעודד את הציבור החרדי לצאת ולהתחסן". עכשיו ניתן להמתין לראות כיצד אכן פנייתו של השר דרעי אכן תעלה את רמת החיסונים בקרב האוכלוסייה החרדית

נושאים: קורונה, חיסונים, בית שמש, איציק אלמליח, עליזה בלוך
זום עם אריה דרעי
זום עם אריה דרעי
זום עם אריה דרעי
זום עם אריה דרעי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
זום לעידוד החיסון בציבור החרדי עם השר דרעי
עעעעענכתבה ביום ראשון, 07 בפברואר 2021, 10:29

אוייב ישראל יעבור בית בית לחסללללל