וועדת השמות התכנסה בראשות אלי פרץ

הוועדה דנה ואישרה שש הצעות מתוך 20 שהוגשו ביניהם שינוי הגדרת רח' השלושה במקום משפחת רמון ע"ש שלושת הנערים. כיכר הטווס ע"ש מאיר כהן ז"ל.

אלי פרץ בהנצחת רח' הרב ספקטור
אלי פרץ בהנצחת רח' הרב ספקטור

שעתיים ישבה ועדת השמות העירונית בראשות אלי פרץ (עיר מאוחדת) לדון ולהחליט על ההצעות השונות להנצחת אישים ופעילי ציבור בעיר. הישיבה נוהלה בידי פרץ, מה שאומר כי החלטת הגוש הפורש על העברת וועדת השמות לידי סגן ראש העיר משה שיטרית בטלה. האם כל ההחלטות שהתקבלו אז בטלות? הנה תקדים שקובע כי כל ההחלטות שנתקבלו במי המרד לא תקפות.

רק ששה מתוך 20 ההצעות הובאו לדיון, ואלו הן ההצעה לשנות ר תרח השלושה על שם שלושת הנערים התקבלה. משפחת רמון שהרחוב יועד לזכרה ביקשה לרדת מההצעה שכן ההנצחה שהם החליטו לאמץ ברחבי הארץ נוגעת למוסדות חינוך ופחות לרחובות או כיכרות. משכך שוכנעו חברי הוועדה והסכימו לשנות את הרחוב ע"ש שלושת הנערים. נציין כי הרחוב כבר נחנך בשם זה במעמד שני המשפחה לפני מספר חודשים.

האדמור מבוסטון יונצח ברמה א, יוסי שריקי ז"ל הכנר מהאנדלוסית העירונית יונצח בכיכר בשד' יגאל אלון. מירי מזרחי ז"ל עובדת עירייה תונצח במועדון ז'בוטינסקי. מזכיר מועצת הפועלים לשעבר מאיר כהן ז"ל, תושב ממייסדי העיר זוכה לכיכר (כיכר הטווס) בצומת העליה רמב"ם. מנכ"ל העירייה מתי חותה ז"ל יונצח באולם בתוך העירייה, אולם הישיבות. כלהיתר ימתינו לישיבה וועדת השמות הבבאה שתתכנס כנראה אחרי פסח.

נושאים: וועדת השמות, עיריית בית שמש, מאיר כהן זל אלי פרץ
אלי פרץ בהנצחת רח' הרב ספקטור
אלי פרץ בהנצחת רח' הרב ספקטור
אלי פרץ בהנצחת רח' הרב ספקטור
אלי פרץ בהנצחת רח' הרב ספקטור
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: