"התנגדנו בשבילכם- כספי ציבור הם לא הפקר"

האופוזיציה מסבירה התנגדותה לתב"ר החינוך המעוכב. האופוזיציה מנסה ללמד את הרוב הדורס של הקואליציה. כי לא כל בקשה תעבור באופן אוטומטי, "אנחנו כאן לשמור על זכות הציבור לדעת לאן בדיוק הולך הכסף..."

הסבר בפוסט
הסבר בפוסט

הקואליציה העירונית בה חברים 21 חברי מועצה כנראה לא תרווה נחת בעבודתה השוטפת, יש לעיר לפחות ארבעה חברי מועצה שהחליטו לא להיות אדישים, לפקוח עין טוב טוב על ההוצאה הכספית הצפויה

על סדר היום במליאה הונח תב"ר בסכום של 25 מיליון ש"ח. הייעוד מוסדות חינוך. למי? איך מחלקים את הכסף? כמה מקבל המוסד וכמה הסביבה? שום מסמך לא הוגש לחברי מועצת העיר. המעניין הוא שלא התקיימה אפילו ישיבת הנהלה בה עולים הסעיפים לדיון, והדיון העיקרי נעשה במליאה. האופוזיציה, (נחזור על זה שוב, מזל שיש אופוזיציה) דרשה בשעות הבוקר לקבל את הפרטים הנלווים לתבר. מי מקבל? וכמה? מדובר בסכום כספי גבוה מאוד שבכל עסק בודאי היו מתנהלים בו בשקיפות ובאחריות יתר. תופתעו: האופוזיציה לא זכתה לשום מענה. מטבע הדברים היה שהם יתנגדו כאשר יובא לישיבה. וכאשר יש מתנגדים הנושא יורד מסדר היום אלא אם יוצג 10 ימים לפני (מה שלא נעשה בסדר היום במליאה השנייה). עד כאן שגרה. אלא מה? מטעם הקואליציה יצאה התקפה על האופוזיציה. "שכחו שהבחירות נגמרו, ומעכבים פיתוח מוסדות חינוך וכד'.

הנה ההסבר של האופוזיציה מפי חברת מועצת העיר הטריה תמי זוסמן: "הקואליציה שמחה שיש לה את מי להאשים בכך שהם לא יצליחו להתחיל על רגל ימין בפתיחת השנה... אך האמת היא שונה לחלוטין... זה לא עבורנו ! זה עבורכם תושבים יקרים ! בכדי שלא יהיה כאן מחטף על חשבונכם! אם אין פירוט על מה מבקשים תקציב כה גדול??? איך נוכל לאשר זאת??? אם משהו מכם היה מנהל עסק ונדרש ממנו לאשר סכום כה גדול של 25 מיליון שח הוא היה חוקר לעומק להיכן הכסף הולך... ו קופה ציבורית של כולכם חייבים להיות הוגנים ושקופים כלפי הציבור ! ולכן עשינו זאת עבורכם., התנצלות על עבודה נכונה של אופוזיציה.

נושאים: בית שמש, מליאה, תבר חינוך, אופוזציה, תמי זוסמן.
הסבר בפוסט
הסבר בפוסט
הסבר בפוסט
הסבר בפוסט
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: