העירייה טרם הגישה סיכומיה לעניין תביעת אומ"ץ

אתמול מלאו 30 ימים בהם היה על ההגנה להגיש סיכומיה לבית הדין לעבודה בעתירה לפסילת מכרז הרווחה. היום בגלי צה"ל התברר כי העירייה טרם מילאה אחר החלטת בית המשפט

אגף הרווחה
אגף הרווחה

גלי צה"ל עוקבים אחר ההתפתחויות באגף הרווחה בבית שמש. רינו צרור העלה לשידור היום את עו"ד שמעון ביטון ב"כ תנועת אומץ העותרת לביטול המכרז ואת מר יצחק אלישר אחד מהעדים בתיק שסיפר כיצד נשלח ע"י ראש העירייה לפגוש ברב אלחנן פרץ כדי לשמוע ממנו את נימוקיו לבחירה של מנהל הרווחה. מר אלישר חידש כי לאגף הרווחה התקבל עו"ס שהועבר מתפקידו במקום אחר, וכאן הא התקבל מבלי להתייעץ עם הגורמים המוסמכים בתחום הרווחה.

השניים, עו"ד ביטון ומר אלישר חזרו בתמצית על תוכן הדרישה לביטול המכרז ועל הציפייה להכרעת הדין בבית הדין לעבודה. עיריית בית שמש שנתבקשה להגיב או להתייחס לדברים בשידור, העדיפה להתעלם!!!

נזכיר כי היום הוא היום האחרון להעברת סיכומיה של העירייה על פי החלטת בית הדין. התובע עו"ד ביטון הגיש סיכומיו ביום 5.2.18 ועל ההגנה , העירייה ושלום בן דוד להגיש סיכומיהם לבית הדין. לדברי עו"ד ביטון, נכון לשידור לא התקבלו אצל העתקי הסיכומים.

שאלנו את היועץ המשפטי לעירייה עו"ד מיקי גסטוירט לדבר הגשת הסיכומים. ועד רגע העלאת הידיעה\ לא קיבלנו כל מעה. כאשר נקבל נעדכן כאן...

נושאים: עתירה מינהלית, בית שמש, אגף הרווחה
אגף הרווחה
אגף הרווחה
אגף הרווחה
אגף הרווחה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: