הנידוי והחרם נגד הרב יואל יוסף הוא זיוף חמור

רבנים נפלו בבוץ מרושע... נידוי, חרם, מעשה זיוף, הבהרה ורק ביום שבת תתכנס קהילת 'זכות אבות' לחזק את מי שכל הסיפור הזה נגע בו ובמשפחתו

ההבהרה הבוקר
ההבהרה הבוקר

נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן, חתם עם עוד רבנים גדולים על מכתב נידוי חריף נגד ראש קהילה בעיר בית שמש. תחת הכותרת 'כתב נידוי' חתום בידי חכם שלום כהן נשיא מועצת חכמי התורה נכתב "הננו להודיע בשער בת רבים אשר מר יואל יוסף מבעלי בית הכנסת 'זכות אבות' בית שמש, הינו תחת נידוי וחרם, לפי כל גדרי ההלכה. על כן אנו מצווים ומזהירים שאסור לדבר עמו בשום דבר ועניין ואף לא להיכנס לד' אמותיו, ובטח ובטח שלא לצרפו למניין". במרכז הפרשה עומדים שני תושבי בית שמש, הרב יואל יוסף והרב אליהו לוי שהקימו לפני מספר שנים את מוסדות 'עוז והדר', ובהם בית ספר וגני ילדים, ונקלעו לעימותים ביניהם. המכתב חסר התקדים מגיע לאחר שנים של ניסיונות הידברות, עריכת פשרות ודיונים שלא התקדמו לשביעות רצון הרבנים. תחת נידוי וחרם הוא עונש קשה במיוחד בקהילות החרדיות, וכאשר מדובר בעניין בשל יריבות כספית בכלל הדבר משאיר רושם רע מאוד על מי שהוטל עליו החרם.

בתקשורת דווח על האירוע יוצא הדופן שגם גילה כי מי שנכנס בעבי הקורה והטיל את מלוא כובד משקלו, הוא נשיא המוסדות הגר"ש בעדני, שהתייצב במלוא העוז לימין המפסיד, וטען לאורך כל הדרך, כי הבוררות לקויה מיסודה, ועל הצדדים לבטלה. למרות הדברים, יואל יוסף התעקש לקיים את הבוררות, ואף הגיש לבית משפט בקשה לתת לה פסק דין בכדי לגבות את הסכום העצום שנפסק לטובתו. הרב לוי זכה לתמיכת הרבנים ואלו הוציאו כתב נידוי חריף נגד הרב יואל יוסף, כתב נידוי שפורסם השבוע בחוצות העיר ובכלי התקשורת.

לקראת סוף השבוע הגיעה הישועה, עת התברר כי כתב הנידוי הוא זיוף חמור. ועל כן יציאה הבוקר, הבהרה חשובה חתומה בידי הרב בעדני. ההבהרה היא על דעת הרב שלום כהן. "אין ידינו קשורה לנידוי".

אז מי עשה את הזיוף? שאלנו את יואל יוסף האם הוא מתכוון לפנות למשטרה בעניין. . " המציאות של פסיקי 3 בתי הדין. והבהרה של מועצת גדולי התורה ומכתב הרב גולדשטיין והרב פנירי. אומרים את כל האמת. הכל יישקל במחשבה ובהתייעצות. גם כך אנחנו בסיום הליך משפטי של 3 בתי דין. ובית משפט השלום ומחוזי ושני בגצים".

וכאשר נודע ביטול החרם, הוחלט לחזק את ידיו של הרב יואל יוסף בכינוס מיוחד בבית הכנסת 'זכות אבות' בהשתתפות רבני ההילה והרב מרדכי גולדשטיין.

נושאים: זכות אבות, הרב יואל יוסף, הרב שלום כהן, הרב בעדני
ההבהרה הבוקר
ההבהרה הבוקר
ההבהרה הבוקר
ההבהרה הבוקר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
הנידוי והחרם נגד הרב יואל יוסף הוא זיוף חמור
קובינכתבה ביום שישי, 03 בנובמבר 2017, 12:44

דת פוליטיקה וכסף דומה למקצוע העתיק בעולם

הנידוי והחרם נגד הרב יואל יוסף הוא זיוף חמור
קובינכתבה ביום שישי, 03 בנובמבר 2017, 12:41

דת פוליטיקה וכסף =