הנהלת העירייה אישרה העלאת שכר לעוזרי נבחרים

מדובר בעוזרים לנבחרים המשרתים את הציבור, ובכל זאת בימים בהם יש צמצום בהכנסות, או היעדר הכנסות יזומות חדשות, צפוי לצמצם את השכר ולא להעלותו. בבית שמש זה הפוך... רק שיסבירו מנין מגייסים עוד רבע מיליון שח? נדגיש, לעיריית בית שמש אין עדיין תקציב לשנת 2021.

חדר המליאה
חדר המליאה

בסדר היום לכינוס מליאת מועצת העיר הקרובה, ישיבה מן המינין, מס' 18 מופיעה שורה אחת, בעלת ערך כספי גבוה מאוד. סעיף 3 רק עם חמש מילים, אישור שכר בכירים- עוזרי נבחרים. מה יכולים נבחרי מועצת העיר ללמוד מכך? למי מתכוון המשורר? בכמה מתכוונים להעלות? מה שכרם נכון להיום ולכמה מתכוונים להעלות? האם יש אישור תקציבי? האם זה עבר וועדת כספים? האם זה קיבל אישור משרד הפנים? ובעיקר, כן שאלת העיקרים, מניין יבוא הכיסוי התקציבי להוצאה של עוד כמה מאות אלפי שקלים? האם יש בתקציב החדש שעדיין לא הוצג את הסעיף הזה באופן מלא?

אם יש בידי הנבחרים את התשובות לשאלות האלה, מוזמנים הם להצביע, ולגלות אחריות כלפי הכסף של הקופה הציבורית.

ובישיבת ההנהלה שהתקיימה הערב הם אכן אישרו כבר את ההחלטה הזו. החלטה שתעלה לקופה הציבורית עשרות אלפי שקלים שלא ברור מקור תקציבם.

אם תתרגמו את חמשת המילים לכסף מדובר בעשרות אלפי שקלים בחודש. אם לפחות 20 אלף ₪ בחודש תכפילו בשנה, והרי לכם הוצאה של עוד כרבע מיליון ₪. כמובן הכול בהערכה, הכול בהשערה.

ומה הכוונה עוזרי נבחרים? האם כל מני עובדים בלשכות הנבחרים גם יזכו לקבל את ההעלאה? האם גם אלה שעובדים מתוקף מכרז וזכו במכרז יזכו עתה להעלאה?

עוזר אישי בלשכת נבחר מקבל שכר כ-30%-40% שכר בכירים. סדר היום לישיבת ההנהלה נשלח כמה דקות לפני כינוסה. זו סיבה לפסול את הישיבה ואת החלטתה. כלומר גם חברי מועצת העיר שביקשו לגבש החלטה לא ידעו בכלל על מה הם באים לדון.

וכאמור הבקשה אושרה. כמצופה כיוון שעוזרים נמצאים אצל כל הנבחרים מכל המפלגות, ולכולם יש סיבה לאשר או במילים אחרות לחלק את הכסף שלנו בין מקורביהם.

נושאים: עיריית בית שמש
חדר המליאה
חדר המליאה
חדר המליאה
חדר המליאה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
הנהלת העירייה אישרה העלאת שכר לעוזרי נבחרים
טעויות כרגילנכתבה ביום ראשון, 21 בפברואר 2021, 15:09

אין עוזרים לכל הנבחרים ולכל המפלגות, רק לסגנים, כלומר ליכוד, בית יהודי, ואגודת ישראל.

הנהלת העירייה אישרה העלאת שכר לעוזרי נבחרים
תושב ותיקנכתבה ביום ראשון, 21 בפברואר 2021, 13:39

תושבים יקרים,הגיע את המחאה והשמעת קול בנושא תפקוד ראשת העירייה הכושלת.