הנגב סוער? לא מפחיד את ח"כ קטי שיטרית

ח"כ שיטרית ירדה עם חבריה אתמול לנטוע שתיל על אדמת ארץ ישראל. למרות ההפגנות הסוערות., שיטרית לא נבהלה, שתלה וטסה לצפון להמשך עוד יום עמוס במיוחד.

ח"כ קטי שיטרית בנגב
ח"כ קטי שיטרית בנגב

היום ואתמול סער הנגב סביב נטיעות על אדמות מדינה. הבדואים התרעמו (רע"מ בפנים) הפגינו והציתו ניידת קצין משטרה, זרקו אבנים, שרפו והרסו מכל הבא ליד. מפלגתם רע"מ החרימה את ההצבעות בכנסת, ואנשי ארץ ישראל עשו מה שהם האמינו, להמשיך לנטוע למרות כל המחאות.

ח"כ קטי שיטרית, ח"כ בולטת בפעילותה למען ארץ ישראל לא ויתרה למרות יום עמוס שאורגן מבעוד מועד. כך היא ירדה לנגב, באה לבית שמש לרגל ברית (נכד לשלום אדרי במזל טוב) ו'טסה' לצפון לסדרת מפגשים.

אמרנו ירדה לנגב, לא כמחאה, אלא לנטוע שתיל, הקדימה את ט"ו בשבט ולמרות היותה אשת מסורת המכבדת את שנת השמיטה הפעם היה חשוב לה לנטוע עץ בארץ ישראל להצילה עוד פיסת אדמה.

כך היא כתבה בפוסט לתומכיה וחברי הליכוד בדף הפייסבוק שלה.

הפרוטקשן של התנועה האיסלאמית נמשך. אחרי חוק החשמל, עכשיו דורשים רע״מ לעצור את הנטיעות של קק״ל על אדמות מדינה. ככה נראית שיטה של סחיטה באיומים

הסיפור מבחינתם הוא לא הנטיעות, הסיפור הוא קריאת תיגר על המפעל הציוני. ועל זה אנו נלחמים

הגעתי הבוקר יחד עם חבריי חברי הכנסת של הליכוד לאיזור הנטיעות עם יו"ר ועד עובדי קק"ל, ישראל גולדשטיין, להגיד בקול ברור: רע"מ והתנועה האיסלאמית לא יכתיבו לנו איפה לבנות והיכן לנטוע".

נושאים: טו בשבת, חברי הכנסת, ליכוד, נטיעות בנגב
ח"כ קטי שיטרית בנגב
ח"כ קטי שיטרית בנגב
ח"כ קטי שיטרית בנגב
ח"כ קטי שיטרית בנגב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: