המתנדבת רחל הולצר והמתנדב איתמר אמסלם המצטיינים של איחוד הצלה בבית שמש לשנת 2020.

סוף שנה קלנדרית, היא נקודת זמן לבחור ולציין מי שהצטיין בפעילות, בהתנדבות, בעשייה. ראשונים ומקדימים הם איחוד והצלה המביאים אותנו בכל יום לעוד אתגר, עוד עשייה, עוד הצלה, עוד התנדבות. הנה הראשונים ולא האחרונים בהצטיינות

מצטיינים
מצטיינים

ביום חמישי האחרון נערך על ידי עיריית בית שמש טקס הוקרה לכוחות החירום והביטחון בעיר. כמדי שנה נערך הטקס המיוחד בעיריית בית שמש אך השנה הוא נערך במתכונת קצת שונה בעקבות המצב. הטקס נערך במעמד ראש העיר ד"ר עליזה בלוך ומנכ"ל העיריה איתמר ברטוב, בהשתתפות בני משפחה וסגן ראש סניף איחוד הצלה בבית שמש צביקה רובין.

רחל הולצר ראש צוות גבעת שרת. מתנדבת מזה כשנה יחד עם כ-25 מתנדבים ומתנדבות מהשכונה שסיימו קורס חובשים ומאז יוצאים על בסיס יומי, לילה ויום, שבתות וחגים ומצילים חיים בשכונה ובבית שמש בכלל. המתנדבים זכו לסייע רבות לתושבי השכונה והעיר ולהציל חיים רבים. רחל לקחה על עצמה את תפקיד ראש הצוות ומבצעת את התפקיד על הצד הטוב ביותר. איתמר אמסלם מרמת בית שמש א' מתנדב באיחוד הצלה סניף בית שמש כ 8 שנים. אחראי על רכב השטח של איחוד הצלה (rzr).

במשך השנה מתקבלות קריאות רבות לסיוע באיתור נעדרים, חילוץ מטיילים שנפצעו בשטח וכדומה.

איתמר, יחד עם המתנדב מוטי אליהו תמיד נענים לכל קריאה ובכל שעה לילה ויום, שבתות וחגים ויחד עם מתנדבים נוספים מהסניף יוצאים ומבצעים את המשימה על הצד הטוב ביותר. לרוב כל הקפצה של רכב השטח מסתכמת בהיעדרות של מספר שעות מהבית והעבודה.

רחל הולצר: קבלתי את אות ההצטיינות על התנדבותי באיחוד הצלה בענווה, וכבוד גדול הוא לי. תודה לדוד לף וצביקה רובין על המינוי שלי ועל העידוד לתרום לעבודת הקודש של הארגון בדרכים יצירתיות ומגוונות. אני מצפה להמשיך בעבודה זו עם האנשים הנפלאים הרבים בסניף בית שמש ובכל הארגון.

איתמר אמסלם: היה כיף גדול ובעיקר תחושת הוקרה במיוחד בשביל המשפחה שהם רואים שמעריכים זה נותן הרבה אנרגיה להמשך הפעילות.

מנהל הסניף דוד לף: אני מברך את רחל ואיתמר על היבחרם לייצג בשנה זו את מתנדבי איחוד הצלה סניף בית שמש, גאה בהם ובכל מתנדבי ומתנדבות הסניף שבעיניי כולם מצטיינים וראויים להערכה תמידית על כל פועלם למען הקהילה בהתנדבות מלאה וללא כל תמורה.

כמו כן אני רוצה לברך את הנציגים מכלל הארגונים שנבחרו למצטיינים השנה.

נושאים: איחוד והצלה, בית שמש, דוד לף
מצטיינים
מצטיינים
מצטיינים
מצטיינים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: