המשרה התפנתה לפני חצי שנה- עתה יוצא מכרז לאיושה

העולם מודאג מהשינויים הסביבתיים והאקלימיים, בית שמש לא ממהרת לשום מקום. משרה חשובה לחינוך לסביבה טובה יותר פנויה זה כמעט 7 חודשים. עתה 'נזכרו' להוציא מכרז.

סיור הכרת טבע עירוני
סיור הכרת טבע עירוני

ניצה קרניאל לוי סיימה פרשה מתפקידה ב-1.8.21 ורק לפני שלושה ימים הוצא מכרז לאייש את תפקידה. ששה חודשים העירייה התקיימה ללא רכז קיימות בתחום היחידה לאיכות הסביבה- שורק. ניצה קרניאל לוי מילאה את תפקידה במשך 26 שנים, והחליטה לפרוש בשיאה, כאשר היא מותירה מאחוריה פעילות עניפה ושופעת.

ששה חודשים לא מצאה לנכון העירייה לאייש את המשרה, עתה מתפרסם מכרז בניסיון לאייש את התפקיד החשוב. מעיקרי משימות התפקיד, הטמעת נושא איכות הסביבה והקיימות במוסדות החינוך השונים ברחבי העיר החל מגני הילדים ועד למסגרות התיכוניות ובארגונים השונים כמו תנועות הנוער וקבוצות תושבים. התפקיד כולל עוד משימה חשובה של פיתוח והדרכה של מערכי הסברה, חומרי לימוד ועילות סביבתית.

אין ספק מדובר במשרה חשובה לחינוך בתחום הסביבה. היקף המשרה המיועדת הוא 100% וכפיפותה למנהל היחידה לאיכות הסביבה.

מעניין שבתנאי המכרז לא נדרש ניסיון מקצועי וגדר בזמן, אלא נכתב ניסיון מקצועי. כמה? לא מוגדר במכרז אשר ייסגר באמצע החודש ב-16.2.22. כלומר אם יימצא המתאימ/ה לפי תנאי המכרז עשוי הזוכה להיכנס רק בראשית מרץ 2022. שבעה חודשים אחרי שהתפנתה. הפסד למערכת החינוך הסביבתית.

הציפייה היא שעד התאריך הנ"ל יתייצבו מועמדים מספיק לבחירה. אם כי קיימת הערכה שהשכר המועט המוצע לפי תנאי המכרז לא יניף מועמדים בעלי פוטנציאל מעבר לתנאי המכרז.

נושאים: בית שמש, קיימות, משרה פנויה, מכרז
סיור הכרת טבע עירוני
סיור הכרת טבע עירוני
סיור הכרת טבע עירוני
סיור הכרת טבע עירוני
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: