המנכל המיועד החל במסע לימוד תפקידו

עוד פרטים על דרך בחירתו של המנכל הבא, וועדה ציבורית כוללת נציג משרד הפנים ושני ח. מועצת עיר. ברטוב לאחר שרואיין היה מומלץ יחיד. היום החל במסע הלימוד עוד בטרם אושר במליאה.

איתמר ברטוב
איתמר ברטוב

הערב תתקיים ישיבת הנהלת מועצת העיר, אחד הנושאים בהנהלה הוא אישורו של מנכ"ל העירייה הבא עו"ד איתמר ברטוב. בר טוב מחליף את המנכ"לית מירה מינס כהן אשר מסיימת תפקידה בקרוב. ברטוב, נראה היום כבר בפרוזדורי העירייה, עוד לפני הצגת שמו באופן רשמי בפני הנהלת מועצת העיר, שם תישמע דעתם של השותפים לדרך. ברטוב לומד את התפקיד, תפקיד שונה לגמרי מתפקידיו האחרים שמילא עד כה.

ברטוב לא צריך להמתין לכינוס הרשמי של מילאת מועצת העיר, ועוד לפני שההנהלה תאשרו לתפקידו, היום כבר החל לומד את תפקידיו בעירייה.

ברטוב, נבחר בידי וועדה, כך התפרסם בתקשורת ובדברי הדוברות מטעם העירייה. חברי הוועדה הם ראש העירייה, אלי פרץ ויגאל חדד. היועץ המשפטי לעירייה וכן נציג מטעם משרד הפנים.

האם היו עוד שמות בפני חברי הוועדה? כנראה שלא. המועמד היחיד שהוצג בפני חברי הוועדה היה ברטוב, וחברי הוועדה היו צריכים לקבל את ההמלצה של ראש העירייה , לבחון כישוריו ויכולותיו להתאים לתפקיד. אגב וזאת כדאי לדעת, זכותה של ראש העיר לבחון ולראיין כל מי שנראה לה מתאים מבחינת דרך עבודתה, שאיפותיה, ורצונותיה לנהל את העיר. האם התרשמותה אכן טובה ונכונה?

כמה מועמדים בחנה בלוך, והאם ברטוב היה מועמד יחיד שבלוך סימנה במהלך פגישותיה לבחינת המועמד המתאים? ומתי בכלל החלה במסע הזה לאיתור המועמד המחליף למירה מינס, שהרי ביום שישי סיכמו השתיים על פרידתן. ביום שלישי כבר היה מועמד לתפקיד, יומיים בלבד אחרי שהודיעה מירה מינס לצוות הבכיר בעירייה.

צפוף לכם? אמת. בשלושה או ארבעה ימים לא מאתרים מנכ"ל מחליף אלא אם כן הייתה ידיעה ורצון מוקדם להיפרד.

בכל מקרה, כנראה לאחר יום רביעי, יחל עו"ד ברטוב לשמש בתפקיד כמנכ"ל עיריית בית שמש בחפיפה עם המנכלית היוצאת מירה מינס. כמה זמן? ככל שיידרש

קרדיט תמונה: ענבל מרמרי

נושאים: עיריית בית שמש, מירה מינס, איתמר ברטוב
איתמר ברטוב
איתמר ברטוב
איתמר ברטוב
איתמר ברטוב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
המנכל המיועד החל במסע לימוד תפקידו
נו באמת...נכתבה ביום שלישי, 26 במאי 2020, 00:34

ברור שרמזי הכתב נכונים... הרי בעירייה ידוע שהיתה מתיחות.בין ראשת.העיר למנכלית, לפתע תוך יומיים מפרסום הודעה יש כבר מנגל חדש משמע שהחיכוך היה קיים הרבה לפני ושראשת העיר ביקשה מהמנכלית.לעזוב עוד לפני כן... אך למען שמה הטוב פרסמו שהיא ביקשה לעזוב אחרי שנה בלבד... נו טוב...

המנכל המיועד החל במסע לימוד תפקידו
גולש אנונימינכתבה ביום שלישי, 03 במרץ 2020, 14:54

בהצלה