המלחמה על הקול של יוצאי אתיופיה עולה מדרגה

בני הקהילה מעולי אתיופיה יצטרכו להכריע מה יותר אטרקטיבי מקום שלישי ברשימת בלוך או מקום רביעי ברשימת הליכוד?

עם בני הקהילה
עם בני הקהילה

זה היה ברור, שעליזה בלוך לא תוותר על אף קול. היה רק טבעי שיגיע הרגע, בו תפנה לקהילת יוצאי אתיופיה, להציע להם משהו יותר מפתה, מקום שלישי ברשימתה מול מקום ארבע ברשימת הליכוד. מדובר אמנם בקהילה קטנה, כ-2500 תושבים, ולא כולם בעלי זכות בחירה, (חלקם ילדים מתחת לגיל 17) ולמרות זאת המלחמה על הקולות מול הליכוד פיתתה אותה להציע לנציג מהקהילה להתייצב במסגרת מפלגתה.

הליכוד 'אימץ' במשך הקדנציה האחרונה את הקהילה, שיטרית אפילו הציע לקרוא לשכונה בעיר ע"ש הקייס שנלב"ע. שיטרית תמך ועודד את בני הקהילה במאבקם לקבל מה שהובטח להם – בניית בית כנסת, עודד והוביל הקמת אנדרטה לזכר הנספים בדרך מאתיופיה לישראל, היום החליטה בלוך להקדים נציג ברשימתה לנציג ברשימת הליכוד. לא מקום רביעי כמקום בו מוצב נציג העולים מאתיויה ברשימת הליכוד- אסצ'לו מולא-, אלא מקום שלישי ברשימת עיר מאוחדת.

הרב ישראל גטאצ׳ו בוגלה מצטרף למקום 3 ברשימת 'בית שמש מאוחדת'. בני הקהילה מעולי אתיופיה יצטרכו להכריע מה יותר אטרקטיבי מקום שלישי ברשימת בלוך או מקום רביעי ברשימת הליכוד?

רשימת ׳בית שמש מאוחדת׳ מודיעה על צירוף הרב ישראל גטאצ׳ו בוגלה, בן 37, נשוי ליעל ואב לארבעה. הרב ישראל נולד באתיופיה ועלה לישראל בגיל 12, התחנך ב׳קרית חינוך׳ בבית שמש ושירת כלוחם ביחידת כפיר. למד בישיבות ׳מרכז הרב׳ ו׳נתיבות ישראל׳ בבת ים וקיבל הסמכה לרבנות. בשנים האחרונות מכהן כמנהיג הרוחני של קהילת יוצאי אתיופיה בשכונת גבעת שרת ומשמש דמות אב עבור חברי הקהילה, צעירים ומבוגרים כאחד.

נושאים: בחירות 2023, עיר מאוחדת, הליכוד, בני הקהילה מאתיופיה
עם בני הקהילה
עם בני הקהילה
עם בני הקהילה
עם בני הקהילה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: