הליך הקצאה מחדש בשכונת בעלזא בניגוד לפס"ד

העירייה מתעלמת לטענת עו"ד גלעד שאול מפס"ד חלוט ומהחלטת מבקר המדינה ומנסה שוב להקצות שטח אסור להקצאה בשל התנגדויות תושבים

פרסום ההקצאה
פרסום ההקצאה

עיריית בית שמש החלה שוב בהליך הקצאה במגרש בשכונת בעלזא למרות שהליך דומה כבר העצר לפני חודשים בידי ועדת הערר. עו"ד גלעד שאול שוב שיגר התראה לפני עתירה מנהלית נגד העירייה. "בשם למעלה ממאות התושבים שנדהמו לראות כי עיריית בית שמש ממשיכה לנהוג בצורה לא חוקית אני מגיש התנגדות זאת אליכם ומורה לכם להפסיק את הליך ההקצאה שבוצע שלא כדין ובניגוד לפסק הדין שהתקבל בעניין השטח שבנדון ואם לא תעשו כן אנו נפנה להליכים משפטיים ולא תוכלו להלין אלא על עצמכם בלבד כאשר תחויבו בהוצאות המשפטיות של ההליך.

לדברי עו"ד גלעד שאול: " המעשה הוא בניגוד לדין מכיוון שבעניין השטח שבנדון התקבל פסק דין שלא מאפשר כלל בנייה של מבנה מעון יום וכל מבנה ציבורי אחר." בפנייתו לעירייה וליו"ר וועדת ההקצאות כותב עו"ד שאול: "היתר הבניה בוטל בהחלטה של ועדת הערר לתכנון ובניה. ולכן ממילא אין לכם כל זכות חוקית להקצות אותו. לא רק זה אלא שאתם גם מתעלמים כליל מפסק הדין שניתן בנושא שביטל את ההיתר לבניית מעון היום ובכלל אסר עליכם להקים בו מבנה ציבורי כל שהוא.".

ומוסיף: " חבל מאוד שלאחר כל ההליך המשפטי שהיה וכל הכתבות בתקשורת בעניין הפעולות הלא חוקיות שלכם אתם עדיין פועלים בצורה הזאת."

התושבים התלוננו בעבר בפני מבקר המדינה כי עיריית בית שמש פועלת בניגוד לחוק והתקבלה תשובה לאור העובדה כי היתר הבניה בוטל אז הבדיקה מתייתרת וכי אם הדבר ישתנה מבקר המדינה יידרש לנושא בשנית וכעת התושבים פנו בשנית בתלונה למבקר המדינה.

בנוסף התושבים טוענים כי בעבר הגישו לעיריית בית שמש התנגדות להקצאה ואילו העירייה כלל לא התייחסה להתנגדות שלהם וקיבלה החלטות ללא מתן זכות שימוע לתושבים וזאת בניגוד לדין ולחוק.

התושבים טוענים כי אין גבול לחוצפה של עיריית בית שמש שפועלת בניגוד לדין חרף כל האזהרות הרבות שהתקבלו מיו"ר ועדת ערר לתכנון ובניה בירושלים בנושא, וממשרד מבקר המדינה

נושאים: בית שמש, הקצאות, שכ בעלזא, עוד גלעד שאול
פרסום ההקצאה
פרסום ההקצאה
פרסום ההקצאה
פרסום ההקצאה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: