היועמ"ש: "שם רח' השלושה הוסב בשל רצון יצירתי של עובד"

ברומברג דורש להותיר את שם הרחוב כסליו עד לקבלת החלטה אחרת בידי מי שהוסמך לכך- חברי מועצת העיר.

האמהות מסירות את הלוט
האמהות מסירות את הלוט

היועמ"ש של העירייה השיב למר ישעיהו ברומברג מנהל שיקופית על פנייתו בעניין הסבת רח' השלושה ע"ש שלושת הנערים ולא כפי שאושר בוועדת שמות ובמליאת מועצת העיר של העירייה. לפני שהוא מסביר את הסברו מלין היועמ"ש על העובדה שהוא נדרש להשיב תוך פרק זמן קצוב שהרי 'המועדים קבועים החוק למתן תגובות לשאילתות'.

היועץ המשפטי לעירייה עו"ד מיקי גסטוירט תולה את 'האשם' בהסבת שם רח' השלושה בנווה שמיר ע"ש בני משפחת רמון, אסף אילן ורונה ז"ל לבני משפחות יפרח פרנקל ושער הי"ד בעובד עירייה שסבר שמדובר בפיתרון טוב. הוסיף היועמ"ש והעניק לאותו עובד גם ציון "יצירתי וחכם".

אותו עובד שהיועמ"ש אינו נוקט בשמו, חשב שאין השינוי דורש אישור מחודש היות ושם הרחוב 'השלושה' נשאר, ומה שהוחלף זה רק הקטגוריה בגינה הגיעו לשם הרחוב.

היועמ"ש אינו מביע צער כלשהו על הדרך בה נהג אותו עובד. הערה: אם סנט היועמ"ש במר ברומברג שהציב לו מועד, מן הראוי שייקח אחריות על עובדי עירייה שוגים ויביע צער או התנצלות על ההתנהלות העובד שברור לכל שלא היתה במקום.

היועמ"ש מבהיר כי השינוי יובא כדין למליאת מועצת העיר לאישור מחדש אשר אף תגיש את כל המסמכים הנדרשים באופן מסודר, כמו בקשת רשות מהמשפחות להנצחה.

ישעיהו ברומברג לא מקבל את התנהלות העירייה ודורש כי שם הרחוב יישאר כסליו, " לשינוי שם הרחוב יש משמעות מיתוגית כלפי העצמאיים ובעלי העסקים שיבואו לשכונה הכוללים הדפסת ניירת ועדכון מוצרי משרד על הכתובת החדשה, ומכאן הדחיפות". .

מר ברומברג מוסיף כי הוא תמה "איך הנך מחליף את חוות דעתם של חברי מועצת העיר וקובע כי השם יאושר, בטרם נבחרי הציבור העלו נושא זה לדיון ואף בקשה לא הוגשה לוועדת השמות העירונית. אין כל בסיס לטיעונך כי השם ישונה... לפיכך העירייה נדרשת לקבע את השם כסליו כשם הרחוב עד לקבלת החלטה אחרת". .

נושאים: בית שמש, עירייה, וועדת שמות, רח השלושה, שיקופית
האמהות מסירות את הלוט
האמהות מסירות את הלוט
האמהות מסירות את הלוט
האמהות מסירות את הלוט
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: