החיילת אורית חן- מצטיינת הנשיא!

סיפור גבורתה של אורית נחשף לקראת יום האשה הבינלאומי, עכשיו היא זוכה לכבוד להיות מצטיינת נשיא תשפ"ד. הולנדר מאמצת לברכה.

אורית חן בנמר עם החיילים
אורית חן בנמר עם החיילים

אורית חן, פרמדיקית צבאית תושבת העיר, נבחרה כמצטיינת נשיא המדינה על פעילותה בהצלת חיילים רבים במהלך הלחימה בעזה. אורית היא בוגרת אולפנת נגה, ותקבל את אות הנשיא בטקס אשר יתקיים בעז"ה ביום העצמאות הקרוב. אורית סמ"ר בסדיר משמשת כפרמדיקית של גדוד הנדסה.

בזמן פעילות סביב בית החולים א-נאצר סמ"ר אורית חן הייתה בנמר המ"פ בגדוד. הנמר חטף נ"ט והמ"פ שהיה בתוכו יחד עם חיילים נפצע באורח קשה. אורית בתוך הנמר שנפגע החלה בהענקת טיפול מציל חיים תוך גילוי תושייה ורוק רוח. המ"פ פונה לבית החולים שם הורדם והונשם כשבועיים. כשהתעורר מי שעמד לצדו הייתה אורית שהצילה את חייו. ,היום אני יושבת מולו כשהוא מדבר וצוחק. לפני שבועיים הוא היה בין חיים למוות. זכות עצומה עבורי להיות פרמדיקית בימים אלו". אורית ביא בתו של סא"ל חן מורן.

לקראת יום האישה פורסם סיפורה של חן המהווה דוגמא לחיילי צה"ל ולוחמיו בעוז ובגבורה ברצועה להביא ניצחון מוחלט ולהחזיר השבועיים לביתם.

"אתן הפרמדיקיות והקרפ"גיות של חטיבה 7 הן הכוח שמציל את חייהם של הלוחמים ומפקדים בשטח. לא היינו יכולים בלעדיכן". לגמרי.

המשנה לרה"ע רינה הולנדר: ברכות לאורית חן על קבלת אות הצטיינות הנשיא. שוחחתי עם אורית, היא גיבורה אמיתית ולמרות זאת היא מצטנעת ומצהירה כי עשתה את מה שהוטל עליה. אורית- מה שעשית אינו מובן מאליו. בחרת להתגייס, בחרת בשירות משמעותי ובחרת להתיצב במקום הכי מסוכן- במטרה להיות חלק מהמערה על חיי עם ישראל ועל זכותנו על ארץ ישראל, ואת גאווה לכולנו! מאחלת לך ולשאר חיילינו וחטופנו כי תשובו הביתה במהרה ובשלום.

נושאים: אורית חן, פרמדיקית, חטיבה 7
אורית חן בנמר עם החיילים
אורית חן בנמר עם החיילים
אורית חן בנמר עם החיילים
אורית חן בנמר עם החיילים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: