הונחה אבן פינה להקמת מרכז לוגיסטיקה של חברת 'פוקס' בבית שמש

לא רק בניינים, הקמת המרלו"ג של חברת פוקס היא אבן דרך בתולדות העיר בית שמש. ויזל לבלוך:"אני מצדיע לך באופן אישי"

טכס הנחת אבן פינה
טכס הנחת אבן פינה

הבוקר (שלישי) התקיים טקס הנחת אבן פינה לפרויקט AIR FOX 1 בעיר בית שמש. קבוצת פוקס, מגה אור החזקות וקבוצת הר-טוב החלו בבניה של מרכז לוגיסטי בשטח של 80 אלף מ"ר בנוי. מתחם המרלו"ג צפוי לאפשר מאות משרות ובמרכזן מרכז ההפצה המרכזי בישראל של קבוצת FOX.

האירוע יתקיים במעמד ד"ר עליזה בלוך ראש העיר בית שמש, מר הראל ויזל מנכ"ל קבוצת FOX, מר צחי נחמיאס יו"ר קבוצת מגה אור החזקות ודשי ויל יו"ר קבוצת הר-טוב.

רה״ע עליזה בלוך: "פתיחת המרלו״ג של חברת פוקס היא אבן דרך בתולדות העיר בית שמש. לאחר שנים ארוכות שהעיר היתה עסוקה רק בלייצר פתרונות דיור, אנחנו הצבנו על סדר היום את האיתנות הכלכלית של בית שמש. שיווקנו 3 אזורי תעשייה חדשים שהם חלק ממהלך שיעניק בשנים הקרובות עצמאות כלכלית לעיריית בית שמש.

הקמת המרלו״ג של פוקס היא קודם כל הבעת אמון בלתי מסוייגת בעיר בית שמש ועל כך תודה גדולה לכל השותפים לדרך. זו גם בשורה אדירה לתושבי העיר שיזכו לעוד מאות מקומות עבודה ליד הבית. אנחנו ממשיכים לעבוד מכל הלב עם אהבה גדולה לעיר בית שמש ולתושבים. יש לכם על מי לסמוך".

מנכ"ל קבוצת FOX הראל ויזל: "אני מאד מתרגש מהרגע הזה ואני רוצה להגיד לך, ראש העיר, שמעולם לא נתקלתי באדם חדור מוטיבצביה כמוך ששם לעצמו מטרה והוא נטול כל אינטרסים מלבד האינטרס של העיר בית שמש ואני מצדיע לך באופן אישי."

נושאים: מרלוג, הראל ויזל, עליזה בלוך, בית שמש
טכס הנחת אבן פינה
טכס הנחת אבן פינה
טכס הנחת אבן פינה
טכס הנחת אבן פינה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: