הדיסאינפורמציה תהדהד כאן עד הבחירות- היום סקר פייק ניוז לניצחון מוחץ של בלוך

הכחשה יצאה מסיעת ש"ס, לא מכירים סקר כזה. שאר המפלגות שותקות וכל אחת מקווה שההשפעה של ה'פייק' הזה תהיה לטובתה.

מאגר תמונות שטאר סטוק
מאגר תמונות שטאר סטוק

עד הבחירות, עוד שלושה חודשים יתפרסמו הרבה סקרים שחלקם בודאי פייק ניוז. אחד מאלה שמקורו לא ברור מתפרסם היום בקבוצת חדשות מקומית. לפי הסקר בהתמודדות עליזה בלוך מול שמואל גרינברג יש ניצחון סוחף לבלוך. 67% מול 24%. לא החליטו 9%.

תוצאה מוזרה בהחלט למי שמצוי במערכת הבחירות המקומית. אם נניח אכן שגרינברג שווה 24% לפי גודל מחנהו בעיר, מחנה המתבסס על מצביעי דגל, ציבור נאמן ומסורתי להצביע לפי דעת הרבנים בסיעה, מניין בדיוק תקבל בלוך 67%? כדי שבלוך תקבל, היא צריכה את כל העיר הוותיקה איתה ואת סיעת ש"ס . בהנחה שה-9% הם מצביעי אגודת ישראל.

אז זהו, לבלוך אין תמיכה של כל בית שמש החילונית והדתית לאומית. מישהו חולק על זה? הליכוד, רובו או מעטו לא איתה בשלב הזה. הבית היהודי שוב חלקו או מיעוטו לא איתה. אז מניין תקבץ 67%?

נראה שמישהו מעוניין ליצור לחץ על המפלגות.

ראשונה- ש"ס. הבעיה, בש"ס לא מכירים סקר כזה. ושם אולי קרובים לסגור, אבל עדיין לא נסגר דבר.

ואולי בכלל הסקר הזה יצא מבית דפוס של אגודת ישראל? להפגין עד כמה אגודת ישראל מנותקת מדגל? גם זו אפשרות. ברמה ד מתפרסמים מודעות נגד גרינברג, תחת הכותרת היכן היית בארבע השנים האחרונות? גורם טוען שהמודעות נתלו בידי חסידים. נכון או לא נכון, קשה לדעת, כי בציבור החרדי רבים הפשקווילים ברחובות בערב בחירות. וכל מי שחופנו בידו רץ לבית הדפוס להדפיס ולתלות.

נושאים: בחירות 2023, בית שמש, עליזה בלוך, שמואל גרירנבג
מאגר תמונות שטאר סטוק
מאגר תמונות שטאר סטוק
מאגר תמונות שטאר סטוק
מאגר תמונות שטאר סטוק
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: