האם יוקם מסגד במכללה הלאומית לשוטרים?

ומי יאשר הקמתו? וועדת התכנון המקומית בבית שמש בראשות איש שלומי אמונים תידרש לסוגיה כשתגיע לפתחה. בינתיים זה רק חלומות...

המכללה לשוטרים, חדרי אימונים ו..מסגד
המכללה לשוטרים, חדרי אימונים ו..מסגד

הוועדה המקומית לתכנון בראשות הרב שמעון גולדברג, סגן ראש העיר ויו"ר סיעת שלומי אמונים בעירייה, תידרש ביום מן הימים לאשר הקמת מסגד במכללה הלאומית לשוטרים. סוגיה זו עולה לדיון ציבורי לפי אתר y-net החושף את הנושא. הרב גולדברג, כך נעשית הפנייה הישירה אליו וכך הוא מופיע בפרסומים, אם אכן יאשר יהיה הרב הראשון החתום על הקמת מסגד.

העיתונאי לירן תמרי מספר: " המכללה הלאומית לשוטרים נקלעה לסערה, לאחר שצוערים מוסלמים ביקשו להקים עבורם מסגד או לפחות חדר תפילה ייעודי. בפיקוד הבכיר קיבלו את הבקשה בהפתעה ובחוסר התלהבות. נכון לעכשיו, הבקשה לא נענתה, וגורם בכיר בארגון הצהיר בפני mynet ו"ידיעות ירושלים": "לא נאפשר מהלך כזה".

אז במכללה יהיו לא רק בריכות שחיה, חדרי אימונים, מגרשי ספורט, חדרי שינה ואוכל, בית מורשת, יכול ויהיה בו גם מסגד?

הצורך נובע מרצון המשטרה להרחיב את השורות מבני דת האיסלאם למטרת חיזוק המלחמה בפשיעה הפושטת בחברה הערבית, המתגייסים החדשים מבקשים להקים להם מסגד כמו שיש ליהודים בית כנסת במקום.

תכנון המכללה ואישורה אמנם עבר בוועדה הארצית לתכנון ובניה והוועדה המקומית רק נתנה גושפנקא להחלטותיה, ובכל זאת, מעניין תהיה דעתו של היו"ר המקומי לתכנון. האם יהיה החרדי הראשון בעולם שמאשר גם בניית מסגד?

עוד מוסיף העיתונאי תמרי: " לטענת מספר שוטרים מוסלמים, מאחר שמסלולי ההכשרה השונים ארוכים, על הפיקוד לדאוג לצרכים הדתיים של החניכים שאינם יהודים, כפי שהוא דואג לצרכים של הדתיים והחרדים שמשרתים בארגון, במספרים גדלים והולכים".

מקום תפילה לבני דת האיסלאם כבר הגיע בעבר לבית המשפט העליון. וגם במכללה היו מאז ומתמיד בני הדת שלמדו את מקצועם. לאלה הוקצה מקום לתפילה בלי רעש וצלצולים והיום יש מי שמעוניין כנראה לעורר מה שלא צריך. טוב לספר לאלה, כי מקום התפילה נשאר מיותם

נושאים: מכללה לשוטרים, בית שמש, שמעון גולדברג
המכללה לשוטרים, חדרי אימונים ו..מסגד
המכללה לשוטרים, חדרי אימונים ו..מסגד
המכללה לשוטרים, חדרי אימונים ו..מסגד
המכללה לשוטרים, חדרי אימונים ו..מסגד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: