האם המצב הביטחוני ישבית לכם את שמחת החג?

שבילי ישראל מזמינים פשוט לצאת אליהם. אל תתנו למהדורות החדשות המכעיסות לקלקל לכם את החג. חוויה בהחלט ליום אביב נעים, שגם החזאים יתאכזבו לשמוע שהשרב הכבד שהובטח כנראה דילג על נחל המעיינות.

נחל המעיינות
נחל המעיינות

טיול בנחל המעיינות, בקרבת הישובים בתיר וחוסן, הוא מסלול מצויין לבלות בו מספר שעות טיול בחיק הטבע. חקלאות קדומה, כולל טראסות חקלאיות, מי מעיינות זורמים, לא פחות מ-16 מעיינות בנחל, בתעלות מים (הסאקיה) לערוגות צמחיה ביתית, וגם סיפורי פולקלור מזרחי שלובים.

על הכל אחראית צעירה, רוני בת שירות בי"ס שדה כפר עציון, שהדריכה בחן סיפורי גבורה, מבצעים צבאיים, ואפילו הקריאה קטע מספר (עמוס קינן). התעלמה במקום בו נגעה הפוליטיקה (דגל פלשתין מונף על גזע עץ), והתמקדה בעיקר בתופעות טבע, צמחיה עשירה, מרבדי פרחים, והרבה עצים, עצי זית באדמות בעל, אליהם המים לא יכלו להגיע וכדי שיושקו צריך להתפלל, עצי שקדיה שהטיבו עמנו ועוד. הרבה הרבה פריחה ומסלול מעולה לטיול יום ראשון של פסח. וגם ריגשה, כאשר הודתה שהופתעה לראות כמה ישראלים יוצאים היום לטבע למרות המצב הביטחוני והפנימי המדכדך. לא נשברנו.

ואמרנו המצב הביטחוני לא ייתן להשבית לנו את החג, קבוצת חיילים (חלקן בתמונה) ליוו ואבטחו אותנו לאורך המסלול. היו גם שהביאו את כלי נשקם בידם למקרה ו... ברוך ה לא נזקקנו, ואני מקווה שלא יזדקקו הבאים אחרינו.

שבילי ישראל מזמינים פשוט לצאת אליהם. אל תתנו למהדורות החדשות המכעיסות לקלקל לכם את החג.

חוויה בהחלט ליום אביב נעים, שגם החזאים יתאכזבו לשמוע שהשרב הכבד שהובטח כנראה דילג על נחל המעיינות.

נושאים: נחל המעיינות, בתיר, חוסן, שבילי ארץ ישראל, ביס כפר עציון
נחל המעיינות
נחל המעיינות
נחל המעיינות
נחל המעיינות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: