האימון שרכשו בשבוע שעבר סייע בידי לוחמי האש כבר אתמול

אתמול נדרשו לוחמי האש להפגין את הידע שרכשו באימון מוקדם משבוע שעבר לזהות ולבחון זירות בתאונות דרכים.

צילום: כיבוי אש והצלה
צילום: כיבוי אש והצלה

בשבוע שעבר ביצעו לוחמי האש של תחנה אזורית בית שמש אימון רחב היקף בנושא חילוץ מתאונות דרכים. האימון הוא חלק מתכנית ההדרכה השנתית של התחנה, כחלק מהיערכות חורף, תקופה בה התרחשות תאונות הדרכים עולה. האימון עסק במגוון תרחישים ובסוגים שונים של רכבים.

אתמול כבר נדרשו להוכחת הידע שרכשו באימון. משאית ‏מטען שהובילה ממ״ד התהפכה בכביש 3855 בסמוך לעיר בית שמש. צוותי כיבוי מתחנה אזורית בית שמש בפיקודו של רשף משה ביטון, יצאו למקום. לוחמי האש ערכו סריקות לאיתור לכודים, במקביל פינו שפך של סולר מהכביש. הנהג נמצא מחוץ למשאית, לא נדרש לטיפול רפואי. צוותי הכיבוי זיכו את זירת התאונה ווידאו שאין לכודים כתוצאה מהתאונה.

אין נפגעים או פצועים, כעת עובדים במקום באמצעות מנופים לפנות את המשאית עם המטען.

וחזרה לאימון, האימון החל בתדרוך בטיחות, הדרכה עיונית ולמידה מתחקירים.
בחלק המעשי תרגלו הלוחמים, דרכי פעולה ותעדוף חילוץ לכודים, סריקה רחבה בזירת התאונה, ייצוב הרכב, חיתוך, ניסור ופירוק הרכב מהלכוד.

טפסר משנה אבי הרוש, מפקד תחנה אזורית בית שמש, סיכם :כחלק מהכשרת הלוחמים והבאתם לכשירות מבצעית מקצועית, מתבצעים באופן שוטף הדרכות ואימונים בנושאים רבים ומגוונים. אנו פועלים כל יום מימות השנה כדי להיות טובים יותר בהתמודדות עם אירועים מאתגרים ומצילי חיים.

כבאות והצלה מבקשים מהציבור להקפיד על כללי הבטיחות בדרכים. הקפדה על כללים אלו יכולה למנוע תאונות דרכים ולהציל חיים. במקרה של תאונה, חייגו מיד 102 ללוחמי האש.

נושאים: תאונות דרכים, בית שמש, לוחמי כיבוי אש והצלה
צילום: כיבוי אש והצלה
צילום: כיבוי אש והצלה
צילום: כיבוי אש והצלה
צילום: כיבוי אש והצלה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: