בטורניר הכדורסל של בתי הספר המקומיים המנצחת היא ישיבת אמית נחשון

הטורניר בחסות עיריית בית שמש והשתתפו 5 בתי ספר דתיים

אלופי העיר נחשון
אלופי העיר נחשון

בסדרת טורנירים שהתקיימו באולם ספורט של רמת בית שמש ונוהלו על ידי מחלקת הספורט של עיריית בית שמש - השתתפו ישיבת שעלי תורה, ישיבת אהבת ישראל, ישיבת קריית חינוך, תיכון דביר וישיבת אמית נחשון. האחרונים היו הראשונים בתחרות וזכו בתואר אלוף שנת תשפ"ב. משום מה ברנקו וייס נעדר.

טורניר הכדורסל השנתי מתקיים בחסות עיריית בית שמש, בכל שכבות הגיל, ישיבת אמית נחשון ניצחה את שאר הקבוצות שהשתתפו ולזכות במקום הראשון.

מעניין לציין, כי גם בשנת תש"פ זכו תלמידי ישיבת אמית נחשון במקום הראשון בשלושת שכבות הגיל, כאשר בשנת תשפ"א לא התקיימו טורנירים בעקבות הקורונה.

יפתח טל, שחקן בנבחרת הישיבה אומר שכייף ללמוד בישיבת אמית נחשון שמעודדת יוזמות ספורט ובתוכם השקעה בנבחרות בית הספר. "במשחק האחרון נגד ישיבת אהבת ישראל היינו בהרכב חסר עקב בעיות פציעה וקורונה, למרות הכל הצלחנו לגבור פעמיים על קבוצה טובה ופיזית מאיתנו, וזאת בזכות עבודת צוות ורוח לחימה ספורטיבית ועידוד של המאמנים. הצלחנו במשימה וזכינו בגביע המיוחל".

אייל אלשיך ומוטי זלבסקי, המורים לחינוך גופני: "ישיבת אמית נחשון מעודדת ומקדמת את הספורט בישיבה תוך שימת דגש על משחק הוגן, רוח ספורטיבית ועבודת צוות. אנחנו לפני טורנירים מחוזיים בקטרגל וכדורסל, מקווים שגם שם נצליח".

נושאים: כדורסל, חינוך לספורט, בית שמש
אלופי העיר נחשון
אלופי העיר נחשון
אלופי העיר נחשון
אלופי העיר נחשון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: