דו"ח פעילות על התחדשות עירונית בבית שמש מי מכיר?

הרשות להתחדשות עירונית מקבלת סיכומים מערים ברחבי הארץ על פעילותם, הרשות מעודדת את תחום ההתחדשות ומסייעת במימון תוכניות, בהקמת מינהלות עירוניות, בהדרכה מקצועית לדיירים ובהסרת חסמים מבניים וחוקתיים. האם גם בבית שמש הוגש דו"ח כזה? שאלנו וטרם נענינו. נמשיך לעקוב

סיכום בירושלים
סיכום בירושלים

הודעת דוברות: הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית מובילה ומקדמת את הפעילות להתחדשות עירונית בכל רחבי הארץ. הרשות מעודדת את תחום ההתחדשות ומסייעת במימון תוכניות, בהקמת מינהלות עירוניות, בהדרכה מקצועית לדיירים ובהסרת חסמים מבניים וחוקתיים.

ואז מגיעה הודעה הנוגעת להתחדשות עירונית בירושלים.

"המינהלת להתחדשות עירונית בירושלים מפרסמת את סיכום פעילות ההתחדשות העירונית בעיר, אשר אותה קידמה תוך ליווי וסיוע בכל שלבי התהליך לתושבים ובשיתוף עם היזמים והעיריה.".

אם בירושלים יש דו"ח, האם גם בבית שמש בה ארבע שכונות (ביאליק, רמת לחי, סביון והגפן) מצויות בקטגוריה כזו של התחדשות עירונית, יצא דו"ח מרכז כלשהו?

אלעזר במברגר, מנהל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית: "פעילות מינהלות ההתחדשות העירונית בערים השונות היא חיונית לקידום הפרויקטים באופן לא רק יעיל, אלא בעיקר באופן בטוח ומיטבי לכל המעורבים, בדגש על התושבים. כמות הפרויקטים שקודמו ומומשו ועתידים להתממש בירושלים, הם עדות לפעילות האיכותית של המינהלת בעיר. נמשיך לעבוד עם שותפינו ברשויות המקומיות ובמינהלות לטובת התושבים."

דו"ח כזה חשוב לציבור ולמקבלי ההחלטות ברשות המקומית. בבית שמש ממונה על הרשות להתחדשות עירונית הממונה על העיר הותיקה שלום אדרי. שיגרנו שאלה ואנחנו מצפים לתשובה. אם תשאלו בין חברי מועצת העיר לא נטעה אם נאמר שאין דו"ח כזה ואם ישנו הוא לעיני מסויימים בלבד.

אנחנו מצפים לתגובת הדוברות ברשות. אותה נביא מיד כאשר תגיע אלינו. המשיכו לעקוב.

נושאים: רשות התחדשות עירונית, ירושלים, בית שמש.
סיכום בירושלים
סיכום בירושלים
סיכום בירושלים
סיכום בירושלים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: