דודו עמר מקישינב: "מחר יצא עוד מטוס של ניצולים ממלחמת אוקראינה- רוסיה"

העבודה הסיזיפית לא מרפה את ידיו של דודו עמר חבר במשלחת איחוד הצלה. רישום, ארגון וגם חלוקת מצרכים ובגדים בתפקיד חבריו למשלחת. המלאכים בכתום.

1 / 5 ☆ מדרגים: 1
דודו עמר עם ילד בקישינב
דודו עמר עם ילד בקישינב

אתמול יצאה משלחת של איחוד והצלה מבית שמש לגבול מולדובה. אחד מהשליחים הנפלאים האלה שם, המוגדרים 'מלאכים בכתום'- צבע המעילים שהם לובשים לזיהויים מרחוק, הוא דודו עמר איש בית שמש.

במקום של מלחמה ופליטי מלחמה צפוי למצוא אוירה מליאת ייאוש, ובכל זאת הנוכחות של המעילים הכתומים מפיחה תקווה כלשהי. אולי חיוך קטן, אבל גם חיוך קטן אצל ילד הוא הישג ענק.

"אנחנו נמצאים עכשיו בקישינב, כאן מתרכזים רוב הפליטים, בנקודת האיסוף של איחוד הצלה. התנועה כאן זורמת. בבוקר הגיע לכאן הקונסול באופן מיוחד לזרז רישום הפליטים המבקשים לעלות לישראל. מחר יוצאת טיסה לה אנו שותפים לכיוון ישראל" כך מספר דודו עמר מקישינב.

עמר מלא מוטיבציה לסייע בזמן הקצר שישהו שם חברי המשלחת מבית שמש, "עושים כל מה שצריך ונדרש, לא מסתכלים אם יש בזה חשיבות או לא. אנחנו כאן וגם כשנהיה בתוך מחנות הפליטים בהם מתרכזים אלפי אנשים".

מזג האויר בינתיים הוא לטובת הפעילים, עמר מספר שבסה"כ מזג אויר ביום נעים ונוח, בלילה קר מאוד עד כדי מינוס שתי מעלות. גם לו קשה לא להתרשם מכך שהציבור מיואש, המלחמה בלתי נגמרת ונכנסת ליומה ה-27-26, "רואים אותנו בכתום מקבלים אור בעיניים. מסייעים להם בבגדים, במשחקים לילדים, ברישום מול הקונסול. הרבה בנסיון להעלות להם מצב הרוח".

דודו עמר יצא עם משלחת של איחוד הצלה, בתוכה עוד שני אנשים מבית שמש רחל הולצר ואתי פרץ.

"חלקנו, נמצאים בגבול במחנות הפליטים בניסיון לסייע ככל שניתן,

דודו עמר צירף תמונות מרגשות מתוך נקודת הריכוז. קרטוני בגדים, צעצועים ועוד מצויים במרכז לטובת כל מי הנזקקים . הם באים מודדים לוקחים והולכים.

כאמור מחר טיסה ראשונה מנקודת האיסוף הזו, כאשר יעלה המטוס לאויר אז תפרוץ אולי אנחת הרווחה, עשינו משהו למען האנושיות שבנו, עזרנו להציל בני אדם מתוך התופת. עמר יישאר שם עוד כמה ימים לארגן אולי את הטיסה(ות) הבאות. כל הכבוד.

נושאים: איחוד והצלה, בית שמש, קישינב, מולדובה, דודו עמר
דודו עמר עם ילד בקישינב
דודו עמר עם ילד בקישינב
דודו עמר עם ילד בקישינב
דודו עמר עם ילד בקישינב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:11 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
דודו עמר מקישינב: "מחר יצא עוד מטוס של ניצולים ממלחמת אוקראינה- רוסיה"
גוגו
(1 / 5)

נכתבה ביום שני, 21 במרץ 2022, 23:30

יש בארץ אנשים שלא מתעוררים בבקר עם דום לב מזריקות המוות וזה יגבר למה אתם מסיחים את דעתכם במה שמחרטטים אותכם בעולם מתיי תתעורר אדון כתב ?