הסוכה לכנס דגל התורה בעיר תוקם במקום נייטרלי

גרינברג רצה אצלו בבית, מונטג ביקש לקיים כנס לעסקנים, לבסוף התפשרו לפחות על המקום, כנס סוכות במקום נייטרלי.- רחבת המתנ"ס בנחל דולב 16.

מונטג וגרינברג בישיבת מליאה תמונת ארכיון קרן אור
מונטג וגרינברג בישיבת מליאה תמונת ארכיון קרן אור

זו לא מתכוונת להיות שום יריית הפתיחה למערכת הבחירות בעיר, ובודאי לא להכריז על מועמד המפלגה החרדית דגל לראשות העיר. כך לפחות עולה מבדיקה שלנו בימים האחרונים. הירייה הזו כן מציגה מחלוקת באשר לעתיד בכל הקשור לדמות שתוביל את סיעת דגל בבית שמש ואולי בכלל את המחנה החרדי בעיר.

מנחם שפירא מנהל המחלקה המוניציפלית בדגל ביקש לקיים כנס סוכות ולהתארח בסוכתו הפרטית של סגן ראש העיר שמואל גרינברג בבית שמש. הכוונה בכך לעודד את סגן ראש העיר שמואל גרינברג לקראת התמודדותו האפשרית לראשות העיר בשם דגל. מידי שנה מקיימת דגל התורה כינוס חג בביתו של אחד הפעילים. הפעם נבחר שמואל גרינברג. לפי ידיעה בקו עיתונות דתית מצוטט בכיר בתנועה, שלא מוזכר שמו, כי "בסוכות אשתקד ערכנו את הכינוס בביתו של מיכי אלפר בחיפה לתמוך בו במאבק מול יונה יהב, בסוכות השנה נערוך את הכינוס אצל הנציג הבכיר של 'דגל' בבית שמש שככל הנראה יהיה מועמד התנועה לראשות העיר".

משה מונטג מס' שניים בסיעה, יו"ר ועדה המקומית לתכנון ובניה, והאיש שעשה מהפכה בעולם הדיור החרדי, לא אהב, במילים עדינות, את קיום הכינוס בביתו של גרינברג. ומיד יזם כנס נוסף בבית שמש אליו התכוון להזמין עסקנים מדגל להתארח אצלו. הויכוח הזה הגיע לאזני בכירי התנועה שלא אהבו את הפילוג כבר בראשית הדרך ולכן החליטו מתוך הבנה בין הצדדים לקיים כנס מאוחד של כל התנועה במקום נייטלי. כך נבחר המתנ"ס ברמת בית שמש לארח את סוכת דגל התורה ולא 'סוכתו של שמואל גרינברג' כמצטייר מהודעה שפורסמה.

בעניין זה נציין כי הצד המלווה את מונטג דרש והובטח לו כי יצאו מודעות חדשות מתוקנות, ובהם לא יופיעו המילים 'סוכתו של שמואל גרינברג' אלא הסוכה של דגל התורה בעיר בית שמש.

ועוד באותו עניין, התעוררה השאלה האם גרינברג כממונה על המתנסים בעיר שילם עבור השירות הזה. אז כן, שמואל גרינברג שילם ו'אפילו בתעריף הגבוה' כלשונו, עבור קבלת שירותי האירוח האלה באותה סוכה בה יתארחו במשך הימים כל מיני כנסים אחרים. "שלא יהיה ספק כלל, אני מקפיד והקפדתי כל חיי לקבלת שירותי בתשלום בלי טובות הנאה". מנכ"ל רשת המתנ"סים עמית קדמון אישר לנו אכן את התשלום של גרינברג עבור קבלת שירות השכרת הסוכה.

נושאים: בחירות 2018, דגל התורה, כנס סוכות
מונטג וגרינברג בישיבת מליאה תמונת ארכיון קרן אור
מונטג וגרינברג בישיבת מליאה תמונת ארכיון קרן אור
מונטג וגרינברג בישיבת מליאה תמונת ארכיון קרן אור
מונטג וגרינברג בישיבת מליאה תמונת ארכיון קרן אור
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
הסוכה לכנס דגל התורה בעיר תוקם במקום נייטרלי
חסיד דגל התורהנכתבה ביום שבת, 07 באוקטובר 2017, 00:25

ברור שגרינברג אדם ישר והמעומד הכי טוב לבית שמש. מה שאי אפשר להגיד אל אף מעומד אחר מונטג לא באמת רוצה להוביל את דגל התורה אלא לסנדל את גרינברג שיוריד את מעומדותו וכך בלא ברירה דגל התורה תחבור לאבוטבול יחד עם חברו ענרייך שנחקר. ושניהם ינהלו את העיר מאחורי הקלעים גזר דין מוות מרחף על בית שמש תזהרו .