גולדברג הזמין נציגים מחב"ד והתעלם מנציגם הרשמי מנדלסון שמגיב: "הוא מומחה להרוס"

אם חשבתם שהאידיליה חוזרת לשורות הקואליציה קראו גם על העימות בטויטר בין גולדברג ואענרייך. אגב בלוך לא מחתה על אי הזמנת מנדלסון למפגש יזום עם הנציגים מחב"ד

הכנס של אענרייך
הכנס של אענרייך

סגן ראש העיר שמעון גולדברג הזמין את נציגי חב"ד למפגש, בכוונה להרגיע את הרוחות ולשכך מעט את הטעם המר שנשאר מישיבת המליאה האחרונה בה הצביע גולדברג נגד הצעה של חברו למליאה ולקואליציה ישראל מנדלסון נציג חב"ד במועצת העיר. מדיווח חדשות בית שמש עולה כי ישראל מנדלסון חבר מועצת העיר ונציג חב"ד בעירייה לא נכח. גם התמונות המצורפות מעידות על כך. באותו דיווח נמסר על הצטרפות ראש העיר למפגש , לברך את הנוכחים. בלוך לא צוטטה כלל מתייחסת להיעדרות חברה למועצה הרב מנדלסון.

הדברים חייבו התייחסות חבר מועצת העיר ישראל מנדלסון, להלן תגובתו: "מעניין לראות את ההירתמות של חברים במועצת העיר בהוצאת הודעות לתקשורת למען טובת פעילות חב"ד.

הצלחה נמדדת במעשים ולא בתמונות ודיבורים. מצער שהמתיימר בדבריו לדאוג לחב"ד הצביע באופן מוצהר במועצת העיר נגד בית כנסת חב"ד - 770 בבית שמש.

כולי תקווה שבעזרת ה' כלל נציגי מועצת העיר יתגייסו לטובת חב"ד ושהפער בין התמונות וההצהרות בתקשורת לבין המציאות - יצטמצם.

שבענו מליטופים, תמונות, אמירות והצהרות! שום דבר לא יחפה על העוול הגדול שגולדברג עשה לקהילת חב"ד, הציבור החבד"י מספיק אנטלגנטי להבין מי רק משתמש בו בשביל יח"צ ופוליטיקה זולה.". והוסיף לאחר מכן: " הסימנטיקה של גולדברג לא מטרידה הוא מומחה להרוס והוא עשה ועושה זאת בעוד כמה נושאים, אשמח לשמוע איזה הישגים הוא הביא לחב"ד בקדנציה הקודמת או זו שלפניה כאשר באמת חשבנו שאכפת לו מחסידי חב"ד.".

ומה באשר להיעדר התייחסות מצד בלוך אי נוכחותו במפגש? השיב מנדלסון ספר ברצינות ספק בציניות אופיינית: " יש לה תשובה. היא מבינה הכל. בדיוק כמו שאתה יודע לשאול.,.

וזה לא הסוף. העיתונאי ישראל כהן דיווח על כינוס הקהילות המרכזיות באגודת ישראל שנערך אתמול בבית שמש. "התכנסנו יחד כאיש אחד סביב המוסד הקדוש אגודת ישראל". ומי לא נכח? חברו ושותפו לסיעה שמעון גולדברג איש שלומי אמונים. אענרייך הבטיח לדאוג לכלל השותפים ולכל הציבור החרדי בעיר בכל מקום שהוא". הגיב לו גולדברג: "מחמם את הלב לראות שהקהילות המרכזיות דואגות לקהילות הצדדיות והשוליות".
נושאים: אגודת ישראל, שלומי אמונים, חבד, ביית שמש עליזה בלוך
הכנס של אענרייך
הכנס של אענרייך
הכנס של אענרייך
הכנס של אענרייך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: