ב-1.9.2019 תעודכן העדיפות ברישום להגרלות מחיר למשתכן

משרד הבינוי והשיכון שמח להודיע על עדכון העדיפות ברישום להגרלות במסגרת תוכנית מחיר למשתכן. החל בהגרלה הגדולה הבאה יוגרלו סדרות א'+ב' עם עדיפות לזכייה בדירה על 50% מסך הדירות המוצעות להגרלה. יתרת הדירות (לפחות 50%) תוגרל ללא עדיפות בין שלוש סדרות הזכאים, א', ב' וג.

מתקדמים
מתקדמים

במהלך השנים האחרונות, מאז ההכרזה על התוכנית במתכונתה החדשה, זכו עשרות אלפי חסרי דירה ומשפרי דיור בזכות לרכישת דירה במחיר מוזל בכל רחבי הארץ, מאילת ועד קריית שמונה.

כידוע, הזכאים להירשם להגרלות חולקו לשלוש סדרות – א', ב' וג' – בהתאם למועד הרשמתם לתוכנית ובהתאם לכללי ההשתתפות שנקבעו. כמו כן, הוחלט על מתן העדפה לסדרה ותיקה על פני סדרה שנפתחה להרשמה לאחריה

עד היום זכו כ-64,000 זכאים חסרי דירה בתוכנית מחיר למשתכן, ומתוכם כ-37,000 זכאים מסדרה א', כ-19,000 זכאים מסדרה ב' וכ-9,000 זכאים מסדרה ג'.

מעתה ואילך, כדי לשמור על עדיפות מסוימת לזכאי סדרות א' וב' הוותיקות יותר, ובד בבד כדי להעניק אפשרות ממשית גם לזכאי סדרה ג' לזכות בהגרלות הגדולות – הוחלט שהחל בהגרלה הגדולה הבאה (שמועד פתיחתה ייקבע בהמשך), תינתן עדיפות בשיעור של 50% מן הדירות בהגרלה לזכאי סדרות א' וב', ללא העדפה פנימית בין הסדרות. יתרת הדירות (50%) תוגרל בין כלל חסרי הדירה מסדרות א', ב' וג', ללא מתן העדפה לסדרה מסוימת

העדפה זו תינתן רק בהגרלת המקור (ראשונה) לכל פרויקט ולא בהגרלת המשך. אם תתקיים הגרלת המשך, לכל הזכאים חסרי הדירה משלוש הסדרות יהיו סיכויים שווים לזכות בפרויקט.

החל ב-1.9.2019 זוכים בסדרה א' או בסדרה ב', יכולים לבטל עד שתי זכיות ולהישאר בסדרה שלהם. אם יבטלו את זכייתם בפעם השלישית, יועברו לסדרה ג'. כל ביטולי הזכייה שבוצעו עד היום, ייספרו במניין הביטולים.

נושאים: משרד השיכון, בית שמש
מתקדמים
מתקדמים
מתקדמים
מתקדמים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: