בתום חצי שנה של סיוט נפתח חיבור שד' יגאל אלון לכביש 10

למדנו עוד פרק בהתנהלות בית שמש: סלילת קטע כביש קטן לוקח חצי שנה. סיפור פשוט הפך למורכב. וגם האם החיבור בין בבין איש חי לא יסכן את הילדים בסלנים שהתרגלו לשקט

חנוכת שד' יגאל אלון
חנוכת שד' יגאל אלון

השבוע נערך טקס חגיגי שאחריו נפתח קטע הכביש בשד' יגאל אלון הסגור בחצי השנה האחרונה בחיבור לכביש 10 מחדש. העבודות, שתקופת ביצועם נמרחה על פרק זמן ארוך מעבר למה שצריך. מי שעקב מקרוב הבחין עד כמה הזריזות לא הייתה בידי העוסקים במלאכה וגם לא מי שלמעשה הנפיקו את המכרז. הכל עבד לאט, ואפילו לאט מדי. במקום להכפיל כוח אדם לעבודה ולזרז נתנו לנהגים ותושבים לחפש אלטרנטיבות ולבזבז זמן ארוך מעל המותר.

מה איכפת כל כך מכך שנהגים נאלצו להאריך דרכם? עניין שבשגרה בעבודות התחבורה בבית שמש. ראו ערך לוי אשכול, עובדים יום, נחים שבוע... איך קטע כביש כל כך קטן לקח למעלה מחצי שנה? ועל זה מנסים להסביר לנו שהעבודות קוצרו מפרק זמן ארוך יותר. ומעניין שמבדיקה שלנו עולה כי בהודעה המקורית על העבודות היוצאות לדרך שוערך אז כבר כי העבודות יסתיימו בתוך חצי שנה, (יולי עד דצמבר). קרי, העבודות לא קוצרו ולא שום דבר...

באירוע יחד עם מנהל מחוז ירושלים במשרד הבינוי והשיכון גדי מארק, מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב, סוחרים מקומיים ועובדי החברות המבצעות יהל מהנדסים ו-א. בוטון לצד אורחים נכבדים נוספים נחנך הכביש.

וחידוש נוסף בעבודות, ציר בן איש חי מתחבר בצומת לשד' יגאל אלון. מעכשיו יש יציאה וגם כניסה לתוך שכונת סלנים האחורית בקרבת בית ספר ומקווה טהרה . רח בן איש חי הומה ילדים בלי עין הרע, הביטחון והשקט שאפיין את דיירי הרחוב הזה הולך להיהרס להם ובמיוחד להיות סכנה תחבורתית. כדי להיות בטוחים בקביעה הזו שאלנו בוחן תנועה מוערך בבית שמש, באם החיבור הזה מסכן את הדיירים ובעיקר את הילדים. התשובה הייתה חד משמעית: מסכן!!!

האם מה שרואה מורה נהיגה, בוחן תחבורה בכיר בעיר אינו משתקף בבדיקות ובהערכות המומחים שהסכימו לחיבור בין שד' יגאל אלון לבן איש חי?

אגב החיבור הזה סגור בשבת, למי שינסה לנסוע בכביש הזה פשוט דמו בראשו. לא כדאי ולא מומלץ לנסות.

נושאים: שד יגאל אלון, בית שמש, רח בין איש חי
חנוכת שד' יגאל אלון
חנוכת שד' יגאל אלון
חנוכת שד' יגאל אלון
חנוכת שד' יגאל אלון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: