בשורה: -7,500 קורות חיים נבדקים לקראת אפשרות גיוס למשטרה

זה הזמן להתגייס למשטרת ישראל!, בואו והצטרפו לאתגר מלא משמעות לטובת ביטחון ישראל. גם הטבות שכר וגם שירות מועיל.

שוטר בפעולה, צילום משטרת ישראל
שוטר בפעולה, צילום משטרת ישראל

אם אתה פנוי, מחפש אתגר בחיים, ורוצה לעשות משהו עם עצמך, זה הזמן למקום עבודה מלא התרחשויות ואתגרים מרתקים, תוך תרומה לביטחון הלאומי ולשמירת ערכי המוסר של עם ישראל, המשטרה קוראת לך.

לאור העלאות השכר שמובילים המשרד לביטחון לאומי ומשטרת ישראל, ניכרת עליה במספר השוטרים החוזרים וישנם ביקושים רבים להתגייס למשטרה – כ-7,500 קורות חיים נבדקים על ידי המשטרה בימים אלה • במקביל גל ההתפטרויות במשטרה נבלם, ירידה של 15% במתפטרי אנשי הקבע

ביקושים רבים להתגייס למשטרה, לאור העלאות השכר שמובילים המשרד לביטחון לאומי ומשטרת ישראל ניכרת עליה במספר השוטרים החוזרים כ-7,500 קורות חיים נבדקים על ידי המשטרה בימים אלה במקביל גל ההתפטרויות במשטרה נבלם, ירידה של 15% במתפטרי אנשי הקבע.

המשרד לביטחון לאומי ומשטרת ישראל חושפים: היפוך מגמת התפטרויות השוטרים, ירידה של 15% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד - סה"כ 514, אל מול 607 - במספר התפטרויות שוטרי הקבע. ביקושים רבים להתגייס למשטרה ולאור העלאות השכר ניכרת עליה במספר השוטרים החוזרים העומדים על כ-100 שוטרים.

במסגרת מהלך שמוביל השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ניתנו תוספות שכר ייעודיות למשטרת ישראל בהיקף ממוצע של 1,000 ש"ח לדרגות המתחילות (עד דרגת רס"ר בנגדים ועד דרגת פקד בקצונה). כמו כן, צפויות פעימות שכר נוספות, בנוסף לפעימה הנוכחית, הן עבור תוספות ייעודיות בשנים 2024 ו-2025 והן בעקבות העלאות השכר בצה"ל ובהסתדרות, בהתאם למודלים המתגבשים. מגמת ההתפטרויות במשטרה התהפכה, ירידה של 15% בכמות המפטרים לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

נושאים: משרד לביטחון פנים, משטרה, צו גיוס
שוטר בפעולה, צילום משטרת ישראל
שוטר בפעולה, צילום משטרת ישראל
שוטר בפעולה, צילום משטרת ישראל
שוטר בפעולה, צילום משטרת ישראל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: