בפעילות משותפת של חקירות תחנת הראל במחוז ירושלים ותחנת בנימין במחוז ש"י, בוצעה הלילה פעילות מבצעית ממוקדת של לוחמי הימ"מ, במהלכה נעצרו שני חשודים בחשד למעורבות באירוע תקיפה חמורה שאירע בתאריך 06.06 באבו גוש.
ראשיתו של האירוע בקטטה שפרצה בין מספר מעורבים על רקע סכסוך, במהלכה נדקר אחד המעורבים, תושב מזרח ירושלים, ונפצע באורח קשה. עם קבלת הדיווח, פתחה תחנת הראל בחקירה מאומצת שהובילה לזיהוי החשודים, תושבי אבו גוש.
מהחקירה עלה כי החשודים נמלטו לאחר האירוע לשטחי יהודה ושומרון, ואז החל המצוד המשטרתי במטרה להגיע למקום מחבואם המדוייק, ונרקמה פעילות מבצעית ממוקדת ומורכבת.
כאמור, הלילה פשטו לוחמי הימ"מ על מלון ברמאללה בו שהו החשודים ושם בוצע מעצרם.
החשודים הובאו היום בפני בית בית משפט השלום בירושלים, אשר נענה לבקשת המשטרה והורה על הארכת מעצרם עד ליום 29.6.2026 לצורך המשך פעולות החקירה.
ידה של משטרת ישראל ארוכה, ואנו נפעל בכלל הכלים העומדים לרשותנו על מנת להגיע לכל חשוד במעשה פלילי ולמצות עמו את הדין.







