בן 15 נפצע אנוש ומת בתום ניסיונות החייאה כשנפל מגובה עם גדר שקרסה

צוותי הרפואה של מד"א איחוד הצלה וזק"א העניקו סיוע וביצעו החייאה על נער כבן 13 שנפל מגובה עם גדר שקרסה ברחוב בן איש חי בבית שמש. בסוף הטיפול הנער נפטר. יהי זכרו ברוך.

מגובה 5 מטר
מגובה 5 מטר

תאונה טרגית אירעה בשעה האחרונה בשכונת חפציבה. על הפרטי המקרה מדווחים מד"א וכוחות ההצלה שהגיעו למקום. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו בשעה האחרונה טיפול רפואי בנער כבן 15 משכונת חפציבה ופינו אותו לביה"ח הדסה עין כרם תוך כדי ביצוע החייאה. חובש רפואת חירום במד"א פנחס קרויזר, סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו אל הנער ששכב מחוסר הכרה, סיפרו לנו שהוא נפל מגובה רב. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, העלנו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה."

צוותי הרפואה של איחוד הצלה הגיעו למקום, מאיר פרל חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי עוברי אורח גדר בחצר הישיבה קרסה ובעקבות כך נפל הנער מגובה של כ-5 מטרים. ביצעתי בו פעולות החייאה בסיוע חובשים נוספים. לאחר מכן הוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים במצב אנוש".

יחיאל רוזנברג חובש נוסף של איחוד הצלה שהשתתף בפעולות החייאה הוסיף: "ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות. עקב אופי האירוע הוזעקו למקום גם צוותי חוס"ן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

שלומי פרץ מתנדב זק״א שטיפל בזירה: ״מדובר בצעיר כבן 13 שנשען על גדר ברזל שהשתחררה ממקומה ונפל מגובה כ5 מטר. כשהגעתי למקום ראיתי את הצעיר שוכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלות קשות, צוותי מד״א ביצעו פעולות החייאה ממושכות ופינו את הצעיר במצב אנוש לבית החולים הדסה עין כרם שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. ״

אברהם קאפ מפקד זק״א בית שמש: ״כואב הלב, רק לפני שבוע הבחור הצעיר חגג בר מצווה. אנחנו מסייעים לבני המשפחה בשעתם הקשה. ״

מתנדבי זק״א בית שמש טיפלו בכבוד המת באיסוף הממצאים בזירה, נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה.

מבית החולים הדסה יצאה הודעה::אל יחידת הטראומה פונה על ידי מד״א נער בן 13, תוך כדי פעולות החייאה, לאחר שנפל מגובה בבית שמש ובבל מפגיעת ראש קשה.
מאמצי החייאה אינטנסיביים נמשכו גם על ידי צוות יחידת הטראומה אך הם נאלצו לקבוע את מותו.
אנו משתתפים בצער המשפחה.

דובר עיריית בית שמש רועי לחמנוביץ :"האירוע נמצא בחקירת משטרה ובבדיקת העירייה. העירייה הפעילה נוהל חרום מקיף ומחלקת רווחה והשירות הפסיכולוגי מלווים את המשפחה".

נושאים: מדא, איחוד הצלה, שכונת חפציבה, בית שמש
מגובה 5 מטר
מגובה 5 מטר
מגובה 5 מטר
מגובה 5 מטר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: