בלוך למסע שבוע ימים בארה"ב

תכנית המסע ומטרתו לא הונחו לפני חברי המליאה, כמו הודעה על זהות מחליפה.

עליזה בלוך
עליזה בלוך

ביום שלישי הבא יוצאת עליזה בלוך לארה"ב, במסע הזה, גם במסע הזה צריך להוסיף, מתלווה השותף הקבוע צבי ווליצקי איש סיעת הליכוד. זהו מסעה השלישי של בלוך לארה"ב, ממנו מקווה לשוב יותר מלאה ועשירה מהפעמים הקודמות.

על כוונתה לצאת לארה"ב הודיעה במליאה האחרונה שהתקיימה השבוע. ואולי זו הסיבה האמיתית להקדמת הישיבה ולא אישור הרכב המועצה הדתית. לפי החוק על ראש עיר היוצא לח"ל להודיע למליאה על כוונתו לצאת, להניח את תכנית המסע ומטרתו, מה שכמובן לא הונח לפני חברי מועצת העיר.

ראש העיר גם לא הודיעה מי מחליף אותה בהיעדרותה, האם זה מ"מ ראש העירייה משה שיטרית, או אולי זקן חברי מועצת העיר או אולי כל חבר מליאה שהיא חפצה ביקרו. בכל מקרה לא הונחו פרטים על המסע וגם על מחליפה בתפקיד. וגם חברי מועצת העיר שאולי שמחים 'להתפטר' ממנה לשבוע ימים, לא טרחו אפילו לשאול לאן ומה בכוונתה לקיים שם.

בלוך תשהה בארה"ב כשבוע ימים, במסגרתם כך סופר לנו תיפגש עם הקהילה היהודית בשיקגו. וגם תבקר את בתה העושה בשליחות בניו יורק.

אמרנו בלוך נסעה פעמים לארה"ב, במסע הראשון שבה עם נדוניה בדמות של צ'ק תרומה בסכום של חמשת אלפים דולר, בפעם השניה לפי ברדוגו הגזבר הביאה כבר צ'ק שמן יותר, סכום של 100,000 $. אם הפעם תכפיל ואו תשלש שווה המסע לטובת הפרויקטים בהם הושקע הכסף. אגב היכן?

נושאים: ארהב, עליזה בלוך, ווליצקי
עליזה בלוך
עליזה בלוך
עליזה בלוך
עליזה בלוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: