בלוך במכתב לסמוטריץ':" להאריך את תוקף חוק עידוד השקעות הון לעיר בית שמש"

בלוך נזכרה בתכנית לחיזוק העיר בית שמש משנת 2021 וגילתה כי תוקף עידוד השקעות הון לעיר עומד לפוג. מצפה לתשובה.

סמוטריץ ובלוך בפגישה (ארכיון)
סמוטריץ ובלוך בפגישה (ארכיון)

מה הדחיפות? מה נזכרה פתאום בלוך בתכנית לחיזוק העיר בית שמש משנת 2021, לפני כשנתיים ימים. ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך פנתה במכתב דחוף לשר האוצר בבקשה להאריך את תוקף חוק עידוד השקעות הון לעיר בית שמש. האם לשר האוצר יש זמן לעסוק בנושא הזה עכשיו?

ד"ר בלוך במכתבה: "ממשלת ישראל אישרה במחצית שנת 2021 והגדירה את העיר בית שמש כזכאית לאזור פיתוח א' וזאת כדי לחזק את היזמים הפועלים בעיר בתחום התעשייה ולעודד כניסת יזמים נוספים לפעול בעיר.
אני מבקשת לפנות אליך בעת הזאת כדי שתשוב להפעיל את סמכותך ביחד עם שר הכלכלה ניר ברקת ולהאריך ללא שינויים את התיקון לחוק המכליל את בית שמש כזכאית וזאת על מנת לייצר המשך ודאות לתעשייה המקומית ולעודד השקעות הון בתעשייה דווקא בימים מורכבים אלו ובמבט צופה פני עתיד."

מדגישה בלוך: "העיר בית שמש נמצאת בתנופת אכלוס שאין דומה לה בכל הארץ. עשרות אלפי יחידות דיור אוכלסו בעת האחרונה ועוד עשרות צפויות להיות מאוכלסות בקרוב. האכלוס אינו דומה לאכלוסים שנעשו בעיר בעבר. שטחים ציבורים ובכלל זה גינות משחקים, שבילי אופנים, גינון מושקע ועוד ממתינים לתושבי העיר החדשים. מבחני ציבור ובכלל זה מוסדות חינוך, טיפות חלב מתנ"ס אף הם מקבלים את פני תושבינו החדשים.
יזמים רבים נכנסו לפעול בעיר בית שמש בעקבות תיקון החוק ואישור הזכאות לאזור פיתוח א'. עצירת תוקף האישור כעת תעצור הליכים רבים הנמצאים בתנופה ותעכב משקיעים רבים להיכנס ולפעול בעיר. הקטר הכלכלי – תעשייתי בעיר בית שמש הוא מוביל משמעותי במעבר של העיר בית שמש לאיתנות כלכלית.

אנחנו נמתין לתשובת האוצר, כאשר זו תגיע נעדכן.

נושאים: משרד האוצר, בית שמש, חוק עידוד השקעות הון
סמוטריץ ובלוך בפגישה (ארכיון)
סמוטריץ ובלוך בפגישה (ארכיון)
סמוטריץ ובלוך בפגישה (ארכיון)
סמוטריץ ובלוך בפגישה (ארכיון)
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: