ביקור מרגש רצוף אהבה ועידוד למפונים בבתי המלון בצפון

108 ימים למלחמה עם הפנים לתושבי הצפון|, כמו בכל יום בחודשים האחרונים מקפיד סגן השר אבוטבול לבקר ולעודד מפונים במקומות האירוח ברחבי הארץ. הפעם בצפון.

צילום איל ראובן
צילום איל ראובן

"סגן שר החקלאות ח"כ משה אבוטבול הגיע אתמול עם צוות לשכתו למפונים במלונות טבריה ובישוב מגדל, וערך קבלת קהל לתושבים השוהים במקום. קבלת קהל זו, הינה כהמשך לקבלות הקהל שערך לפני שבוע סגן השר, עם מפונים משדרות והעוטף במלונות ים המלח"

"ביקור סגן השר נערך במלונות גומא בישוב מגדל, ובמלון ליאונרדו קלאב בטבריה במסגרת מסע פגישות עם תושבים וחקלאים שפונו למלונות, ושמע מהם על הקשיים איתם מתמודדים בשלשת החודשים האחרונים, ועל השילוב בן דאגה לחיים, לבן דאגה לפרנסתם בענף, שנפגע קשות והפיצוים שטרם קיבלו.

בנוסף ערך סגן השר עם צוות לשכתו, קבלת קהל לכלל המפונים במלונות, בכל הנושאים שחשובים להם ודרושים עזרה מידית. בסיכום הביקור קיבל כל מפונה מסגן השר, תיק מיוחד וכובע של משרד החקלאות, וחוברת מיוחדת עם סדר 'טו בשבט' לקראת החג שיחול השבוע יחד עם כיבוד פירות יבשים.

הביקור נערך בהשתתפות מנהל המחוז במשרד מר פארוק דבור, ובהובלת גברת לאה יוגב ממושב שומרה, ומר דני פרץ יו"ר ועד הישוב דוב'ב, שהם חקלאים תושבי הישובים סמוכי הגדר".

סגן השר אמר בסיום הביקור: "הגענו צפונה כל צוות הלשכה לחזק את אחינו החקלאים המפונים, ולקבל קהל בשטח לשמיעת הצרכים של החקלאים המפונים, שמעל שלשה חודשים גרים במלונות כמפונים, ולא בביתם ששומר לנו על הגבול. בכוונתי להציף את הצרכים השבוע בפני השר המנכ"ל והנהלת המשרד, שיחד נסייע להם בפתרונות לקשיים ולבעיות בעז"ה. וכולנו תקווה שבקרוב ממש ישוב השקט לגבול הצפון, ונזכה לבקר את החקלאים והתושבים בביתם עם ביטחון מלא, כפי שביקרנו אותם בגבול הצפון, בשושן פורים לפני כשנה בסיור עם כל צמרת המשרד".

נושאים: סגן שר החקלאות, מפונים, משה אבוטבול, חרבות ברזל
צילום איל ראובן
צילום איל ראובן
צילום איל ראובן
צילום איל ראובן
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: