בילוי במסיבה בחוף הים הסתיים באסון- אחת טבעה למוות, השניה במצב אנוש

שלוש צעירות יצאו לבילוי בליל שבת בחוף הים בפלמחים ובמהלכה נכנסו לים. שתיים טבעו, אחת נקבע מותה במקום והשינה חולצה במצב אנוש.

חוף פלמחים
חוף פלמחים

מסיבת ההולדת הסתיימה בטובעת אחת, השנייה נאבקת על חייה. ההודעה למשפחת הטובעת התעכבה כי העו"ס לא ענתה לטלפון,

שלוש צעירות תושבות בית שמש, השתתפו במסיבה פרטית שנערכה הלילה בחוף פלמחים ובמהלכה נכנסו לים. כתוצאה מכך שתיים מהן טבעו, אחת נמצאה על החוף ללא הכרה ובהמשך פונתה במצב אנוש לבית החולים אסף הרופא.

הצעירה השנייה, כבת 24, חולצה על ידי צוות השיטור הימי של משטרת ישראל וגורמי הרפואה קבעו את מותה במקום. הצעירה השלישית יצאה בכוחות עצמה ולא נזקקה לטיפול רפואי.

נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע.

הפאראמדיקים של מד"א עידו דואק, לירן סבה ואור דרין סיפרו: "כשהגענו, הובילו אותנו לחוף לא מוכרז סמוף לפלמחים, ראינו מספר צעירות שהיו נסערות הן סיפרו שחגגו יומולדת במקום, נכנסו למים ושתי בנות טבעו, אחת חולצה מייד, היא הייתה מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק, התחלנו להעניק לה טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו עיסויים, הנשמה וטיפול תרופתי וכשהתאפשר העלנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה תוך פעולות החייאה לבית חולים כשמצבה קריטי, לאחר כ- 20 דקות הצעירה השנייה גם היא כבת 25 חולצה כשהיא מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה. עצוב מאוד להתחיל ככה, את השבת ואת השנה החדשה, אנחנו פונים לציבור לא להיכנס לים בחוף לא מוכרז ובוודאי לא לאחר צריכת אלכוהול" סיכם הפאראמדיק עידו דואק.

ליעד אביאל דובר המרכז הרפואי אסף הרופא ע"ש שמיר מוסר: צעירה במצב אנוש הובאה לחדר טראומה במלר"ד לאחר טביעה בחוף פלמחים. הרופאים נאבקים על חייה.

קצין המשטרה שביקש להגיע אל ביתה של הנפטרת לבשר על מותה חייב בליווי עו"ס. כאשר יצר קשר למוקד העירוני הוא קיבל טלפון של העו"ס וזו לא ענתה לטלפון, מה שגרם לעיכוב במסירת ההודעה למשפחת הנפטרת.

הצעירה בת 24, מבני קהילת יוצאי אתיופיה בעיר, בוגרת אחד התיכוניים בעיר.

נושאים: חוף ים פלמחים, בית שמש
חוף פלמחים
חוף פלמחים
חוף פלמחים
חוף פלמחים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: