בורסת השמות רותחת בדגל התורה, סילברסטין או קלרמן?

בדגל התורה החליטו להתמודד על ראשות העיר, מי יוביל את המפלגה בבחירות הקרובות? שמות שעולים באחרונה ישראל סילברסטין וישראל קלרמן סגן ראש עיריית ירושלים.

ישראל סילברסטין משנה לראש העיר
ישראל סילברסטין משנה לראש העיר

המאבק על ראשות דגל התורה מתחמם בעיר, שני דיווחים עם כותרת שונה יוצאים הבוקר מהרשתות החרדיות. ראש ישיבת עטרת ישראל וחבר מועצת גדולי התורה, הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי ספד במוצ"ש בעצרת לזכרו של הרב אדלשטיין זצ"ל.

בשני הדיווחים לפחות מובהר כי דגל התורה לוטשת עיניים לראשות העיר, והיא רוצה את המנהיגות בבית שמש. מי זה יהיה? סילברסטין, קלרמן או אולי בכלל שמואל גרינברג? העניינים מתחילים להתחמם כאשר ההכרעה תהיה רק סמוך לחגים. בורסת השמות רותחת.

לפי דיווח אחד, בתום הכינוס החשוב מאוד למשא ההספד שנערך אתמול בבית שמש, כינס הרב מזרחי את רבני העיר לדון עמם בנושא הבחירות המוניציפאליות הקרובות. "בכינוס קרא הגרב"מ שהסיעה חייבת ללכת באחדות, וכמובן לתמוך בראש עיר חרדי. ל'חדשות החרדים' נודע כי בניגוד לדעתו של הרב קורנפלד על הבאת נציג חדש כמועמד לראשות, הגרב"מ אזרחי תומך דווקא ביו"ר הסיעה הקיים ישראל סילברסטין.". ליד הרב סילברסטין הוקם מטה בחירות המשתדל לקדם מועמדותו בתמיכת סיעות חרדיות מקומיות.

מול הדיווח הזה הופיע הבוקר דיווח אחר ב'חרדים על הגל' מאת הכתב ישי אהרונוב היודע לספר כי הרב מזרחי בכלל מעדיף מועמד אחר. את מי? את סגן ראש העיר ירושלים ישראל קלרמן, אשר יהיה מועמד מוסכם של דגל התורה וש"ס. משה גפני זורם עם המהלך הזה אולם לדעתו לא זו השעה לקבוע עובדות. גם שיטה לבטל הצעה העולה מטעמם של בעלי עניין.

אז מי יהיה מועמד של דגל? חשוב, לא חשוב זה לא העניין. מה שחשוב שדגל התורה רוצה הפעם להתקרב לעמדה שלטונית מכרעת, מה, האם ראש הרשות, או אולי להסתפק בעמדה פחות חשובה, לפחות של סגן הרשות, עמדה ממנה יוכלו מנהיגי דגל בעיר להיות תלויים בעצמם ולא לקבל פירורים מסיעות הירושלמים בעירייה.

נושאים: בחירות 2023. דגל התורה, בית שמש
ישראל סילברסטין משנה לראש העיר
ישראל סילברסטין משנה לראש העיר
ישראל סילברסטין משנה לראש העיר
ישראל סילברסטין משנה לראש העיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: