בביג נפתחה עמדת בדיקות אנטיגן מפוקחת מוסדית ובדיקות PCR - הבדיקות בתשלום

מתרחבת פריסת הבדיקות המפוקחות המדווחות למשרד הבריאות: יוזמת האירוע חברת סופיה ישראל. הבדיקות בתשלום ואין צורך לקבוע תור מראש.

ביג בית שמש
ביג בית שמש

סופיה ישראל פורסת במרכזי ביג מתחמי בדיקה מהירים בצל התפשטות האומיקרון ולאור הביקוש, סופיה ישראל, חלוצת הבדיקות המהירות בארץ, השיקה השבוע ב - 6 מרכזי קניות של קבוצת BIG, מתחמי בדיקה מהירים לביצוע בדיקות אנטיגן מוסדיות ומפוקחות וכן בדיקות PCR ללא הזמנת תור מראש. המתחמים שכוללים גם דרייב אין, פועלים במקומות נוחים להגעה עם הרכב באתרי ביג ברחבי הארץ ובכללם ביג בית שמש.

מתחמי הבדיקות הפועלים באישור משרד הבריאות יאפשרו את המשך החיים לצד הקורונה וישתלבו בהגעה נוחה ובחוויית הקניה והבילוי במרכזי ביג. הודות לטכנולוגיה של סופיה המאפשרת לכל מכשיר מתקדם לבצע כ- 100 בדיקות קורונה בשעה ללא תלות במעבדה או שינוע דגימות FA, הכל מתנהל באופן רגוע עם המתנה קצרה מאוד בתורים סבירים ביותר ובהמשך תורחב הפריסה.

המתחמים מציעים את כל מגוון הבדיקות הנדרשות כיום בישראל, בדיקת אנטיגן מוסדית ומפוקחת שמזהה אומיקרון לשחרור מבידוד, בדיקות אנטיגן מהירות לתו ירוק או טיסה ליעד המאפשר אנטיגן וכן בדיקות PCR לשחרור מבידוד או טיסה לחו"ל. כל הבדיקות מדווחות ישירות למשרד הבריאות.

סופיה היא בדיקת האנטיגן המהירה, הראשונה בעולם שאושרה על ידי ה FDA ומשרד הבריאות, העומדת גם מאחורי ההצלחה הטכנולוגית של האיים הירוקים באילת וים המלח, הגיעה לארץ עוד בראשית המגיפה ומאז בוצעו בעזרתה מאות אלפי בדיקות בארץ ומאות מיליוני בדיקות בעולם.

מחיר ביצוע בדיקת אנטיגן מפוקחת מוסדית ומהירה עם תשובה בעברית ובאנגלית לכל השימושים - 59 שקלים. מחיר ביצוע בדיקת PCR לכל השימושים עם תשובה בעברית ובאנגלית - 99 שקלים.

לביצוע בדיקה באחד ממתחמי ביג אין צורך לתאם תור מראש, ניתן להגיע ולבצע את כל סוגי בדיקות הקורונה לצרכים השונים על פי הנחיות משרד הבריאות ומדינות היעד אליהן טסים. לפני הבדיקה יש להיכנס לקישור הבא ולמלא גם פרטי דרכון באנגלית לטסים ולשים לב לשעות הפעילות בכל מתחם: https://sofiagroup. co.il

נושאים: ביג בית שמש, קורונה, בדיקות אנטיגן ו-pcr
ביג בית שמש
ביג בית שמש
ביג בית שמש
ביג בית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: