אתר עיריית בית שמש לא התאושש מהקורונה

ולא שבימי הקורונה הוא תפקד באופן חריג תוך מתן נתונים שוטפים לציבור, גם היום האתר שבק חיים מכל ידיעה חשובה על שוב המערכת לשגרה. כולם חזרו חוץ ממנו

אתר העירייה כפי שתועד היום
אתר העירייה כפי שתועד היום

בית שמש לא השלימה עם המציאות, ואצלה עדיין השגרה גם אם החלה לשוב, עדיין לא מופיעה ברשומות. חיפשנו הבוקר הודעות דוברות באתר עיריית בית שמש, האתר שמוציא בכל שנה עשרות אלפי שקלים לקיומו. למשל, מי מעובדי העירייה שב לעבודה באופן מלא, מי עדיין בחזקת חל"ת, ומי יצא לחופשת מחלה. אין הודעות המבשרות על החזרה לשגרה של המערכת.

אתר עיריית בית שמש, מקור המידע הכי חשוב של עיריית בית שמש אינו מעודכן. האתר תקוע עדיין ביום הזיכרון לחללי צה"ל. וזה היה בד' באייר. (היום ט"ז באייר)

הגנים חזרו היום לעבודה, בשבוע שעבר חזרו בתי הספר, הקניונים הפתוחים פועלים כבר יותר משבועיים, הקניונים הסגורים נפתחו בסוף שבוע שעבר בתנאים מגבילים. ומי עדיין לא הודיע על שובו לעבודה המלאה הרשות המקומית. וזה למרות שהעירייה שבה לעבודה.

בית שמש כמו בבית שמש, כל דבר צריך לחלוב אותו מיודעי הדבר. העירייה כן חזרה לעבודה, כזכור באמצע אפריל נדרש ראש הממשלה לאשר השבת עובדי הרשויות לעבודה. כבר אז החלה המחשבה לעלות כיצד להחזיר את עובדי הרשויות ואת מי חיוני להחזיר ומיד.

ומי מתעכב בהודעה מסודרת, על שובם המבורך של העובדים לבית העירייה, אתר עיריית בית שמש כמו דוברה, כמו הממונים על שני אלה..

למשל, מחלקת הגביה העירונית, שהיא מחלקה חשובה ביותר להזרים את הממון החסר לתפקוד השוטף של העירייה, המחלקה הייתה סגורה נכון ל-7 למאי. למה? כי העירייה נערכה לתו הסגול. בכפר סבא כבר נערכו שלושה ימים קודם. למה בבית שמש זה לוקח יותר זמן? ואין כל הודעה על מועד פתיחתה.

עיריית אשקלון יישמה כבר ביום חמישי שעבר את תנאי 'התו הסגול' המאפשרים עבודה מלאה בכפוף לתנאי התו, להנחיות משרד הבריאות, תקנות משרד הפנים והוראות החוק. "בהתאם לכך, החלו בימים האחרונים בעירייה בהתקנת מחיצות שקופות במשרדים בבנייני העירייה, בדלפק הכניסה, במוקד העירוני ועוד. כמו כן, נתלו ברחבי העירייה שלטי הסברה לעובדים המפרטים את תנאי התו שיש לעמוד בהם"

נושאים: עיריית בית שמש, אתר העירייה, עליזה בלוך
אתר העירייה כפי שתועד היום
אתר העירייה כפי שתועד היום
אתר העירייה כפי שתועד היום
אתר העירייה כפי שתועד היום
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: