אלפי שוטרים ייתפרסו במוקדי ההצבעה והבילוי השונים, על מנת לשמור על הסדר הציבורי ולהבטיח את קיום ההליך הדמוקרטי

במהלך יום הבחירות לכנסת המשטרה תסייע ככל שיידרש לוועדת הבחירות וליתר הגופים העוסקים בנושא ולמנוע כל ניסיון פגיעה במהלכן התקין של הבחירות

משטרת ישראל אתר הבחירות
משטרת ישראל אתר הבחירות

משטרת ישראל השלימה את היערכותה וההכנות הנדרשות לקראת הבחירות לכנסת ה-24. שייערכו ביום שלישי, 23.3.2021, י' בניסן תשפ"א. המשטרה תיערך בכוחות מתוגברים בכל רחבי הארץ בכדי לאפשר לכלל בעלי זכות הבחירה להגיע בבטחה ולממש את זכותם להצביע באלפי מוקדי ההצבעה ברחבי הארץ. ההיערכות המשטרתית הושלמה בתום עבודה מטה ארוכה וסדורה שנוהלה באגף המבצעים של המשטרה ובכפוף לאחריות הלאומית של ועדת הבחירות המרכזית לכנסת.

במסגרת ההיערכות המשטרתית המיוחדת, ביום הבחירות לכנסת יפעלו כ-20,000 שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים במגוון משימות ברחבי הארץ. בתוך כך, אלפי שוטרים ייפרסו במוקדי ההצבעה השונים שיכללו למעלה מ-13,000 קלפיות הפרוסות באלפי ריכוזים בכל רחבי הארץ, זאת על מנת לשמור על הסדר הציבורי, להגן על שלום הציבור ובטחונו, ולהבטיח את קיום ההליך הדמוקרטי באופן תקין ובהתאם לחוק.

משטרת ישראל לא תאפשר הפרות של הסדר הציבורי ועבירות על חוק הבחירות ותפעל לאכיפה ולנקיטת צעדים כנגד כל ניסיון לביצוע עבירות אלו. כוחות גדולים של משטרה, גלויים וסמויים, יפעלו בריכוזי הקלפיות ובאזורים הסובבים אותם, בכדי למנוע ולאתר כל פעילות בלתי חוקית שעלולה לפגוע בטוהר הבחירות ובקיומן התקין.

במהלך יום הבחירות לכנסת המשטרה תסייע ככל שיידרש לוועדת הבחירות וליתר הגופים העוסקים בנושא ולמנוע כל ניסיון פגיעה במהלכן התקין של הבחירות. אנו קוראים לציבור לקיים את החוק ותקנות הקורונה במלואן ולהישמע אך ורק להנחיות ועדכונים שיועברו על ידי הגורמים הרשמיים המוסמכים לכך.

לצד ההיערכות המבצעית סביב ריכוזי הקלפיות, נערכת משטרת ישראל גם כדי לתת מענה הולם לאירועי השגרה ולמאות אלפי המטיילים הצפויים לפקוד את אתרי הבילוי, הפארקים, חופי הרחצה והכבישים ביום השבתון. שוטרי התנועה והסיור ייפרסו ברחבי הארץ בכדי לפעול להסדרת התנועה בכבישים ולהכוונתה, ולמתן שירותי משטרה מיטביים לאזרחי ישראל. משטרת ישראל קוראת לציבור לנהוג באחריות ולהישמע להוראות השוטרים.

מפרידים בין מידע לחירום

בעת כל אירוע חריג המצריך התערבות וטיפול משטרתי, יש ליצור קשר מיד עם מוקד החירום של המשטרה - מוקד 100. לקבלת מידע, ניתן ליצור קשר עם מוקד המידע הארצי של המשטרה - מוקד 110

נושאים: יום הבחירות, משטרת ישראל, וועדת הבחירות, בית שמש
משטרת ישראל אתר הבחירות
משטרת ישראל אתר הבחירות
משטרת ישראל אתר הבחירות
משטרת ישראל אתר הבחירות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: