איך השלישייה מבית שמש נדחפה לראש המצעד?

לא הנוכחות במצעד "Israel day parade" הטרידה אותנו, אלא איך השלישייה הגיעה לראש המצעד בשעה שבשורה הראשונה צועדים שרים, חכים, חברי קונגרס ואפילו ראש עיריית ניו יורק...

בית שמש בניו יורק צילום דוברות בית שמש
בית שמש בניו יורק צילום דוברות בית שמש

"בית שמש בניו יורק: ראש העיר ד"ר עליזה בלוך , חבר המועצה ממונה קשרי חוץ צבי ווליצקי וגאל גרינוולד צועדים כעת במצעד ישראל "Israel day parade" בניו יורק." זה הטקסט שצורף ע"י מנהל אגף דוברות בעיריית בית שמש לידיעת העיתונאים המקומיים.

וואו. ראש עיריית בית שמש לבושה כיאות, ז'קט כחול, בתווך צבי ווליצקי ומימין לו גאל גרינוולד תושב בית שמש משתתפים בראש מצעד ישראלי בניו יורק הגדולה. תודו כבוד גדול!!! מילא האחרון צועד במצעד יחד עם אלפי חניכי בני הנוער של תנועת בני עקיבא, בעל תפקיד פעיל לטובת כנס כזה, יו"ר תנועת בני עקיבא העולמית. ואולי בכלל הוא המארח? הוא המזמין? הכל טוב, רק למה לא לספר שזה היה חלק מתכנון נקודות הביקור במסע... מה?! סתם נפגשו באקראי שם... ייתכן שיש אקראי גם בניו יורק, עיר מטורפת כזו המארגנת מצעד של 50 אלף צועדים בכל שנה.

מבט מעמיק לתוך התמונה ששלח לנו לפרסם מנהל אגף הדוברות מגלה למעשה חלק מהאורחים שנכחו במצעד הזה, שר הביטחון הישראלי בני גנץ, שרת הקליטה, תמנו שטה, ח"כ (השר לשעבר) אופיר אקוניס. בכל גלריית התמונות שהובאו לפחות באתר אחד ((y-net מוצגים מנהיגים מהשורה הקדמית של ההנהגה בארץ ובעולם.. אז איך השלישיה מבית שמש נדחפה לראש המצעד? דוברנו לא התאמץ להסביר. אגב בכתבה ארוכה מסכמת של האירוע, לא גרינוולד לא בלוך ולא ווליצקי מצויינים בה.

האמת? נכחו שם כל כך הרבה יהודים, חלקם גם בעלי תפקיד חשובים, חברי קונגרס אמריקנים, דיפלומטים מהעולם ומהארץ בהם גם שר התפוצות נחמן שי, בהם גם ח"כ גלעד קריב וענבר בזק, וכן השגריר לאו"ם גלעד ארדן והקונסול הישראלי בניו יורק אסף זמיר. גם ראש עיריית ניו יורק נכח שם, כך שראש עיריית בית שמש לא הייתה ראש הרשות היחידה. כל זה ואין אפילו אזכור בהודעת הדוברות, כאילו המצעד הזה נולד לכבודה של המשלחת מישראל שהייתה צריכה להיות במקום אחר, בעניין אחר.

כמו כל תייר ישראלי ממוצע השתחלו השלוחים שלנו והצטלמו בראש המצעד לתפוס תמונה. מילא.. לא מזיק.

לא נעים, אין גבול לחוצפה. וגם נניח אם הוזמנתם למעמד החשוב הזה, אין לכם קצת צניעות להיות בצד, בשוליים, בשורה השלישית או הרביעית או בכלל לצעוד בצד. גם אז כבודכם היה גדול.

כן מותר לנו להגיד לכם, התנהגתם כמו אחרון הישראלים הנדחף לפריים, גם אם אינו ממש מעניין את הציבור.

הורידו את האפליקציה שלנו ותישארו מחוברים לכל החדשות החשובות של העיר בית שמש.: https://play. google. com/store/apps/details?id=esn. ornews

נושאים: ניו יורק, בית שמש, עליזה בלוך, צבי ווליצקי
בית שמש בניו יורק צילום דוברות בית שמש
בית שמש בניו יורק צילום דוברות בית שמש
בית שמש בניו יורק צילום דוברות בית שמש
בית שמש בניו יורק צילום דוברות בית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: