איזה ליכוד נקבל מחר בעיר- זה מהכנסת ה-21 או אולי מהכנסת ה-23

בבחירות לכנסת ה-23 קיבל הליכוד בבית שמש 11349 קול, יותר ממערכת הבחירות לכנסת ה-21 והכנסת ה-22. האם הפעם יגדיל את כוחו ויגיע ל-12 אלף? ציפייה דרוכה.

ביבי בבית שמש
ביבי בבית שמש

נתניהו תלוי הרבה במאמצים שישקיעו תומכיו בסניפים השונים, בית שמש ברובה רואה בנתניהו ראש הממשלה הבא, ובכל זאת יש מי צופה בכיוון אחר למרות שרוב תושבי העיר תומכי מחנה נתניהו. שלושת המפלגות, הליכוד, יהדות התורה וש"ס, הם רוב מצביעי העיר ושלושת אלה מקבלים או זוכים בלמעלה ממחצית קולות הבוחרים בעיר.

הליכוד, מפלגתו של נתניהו, גילה חוסר יציבות לאורך שלושת מערכות הבחירות האחרונות. איזה ליכוד נקבל במערכה הקרובה, זה של המערכה הראשונה בכנסת ה-21 אז קיבל הליכוד בעיר 10373 קול, או אולי את הליכוד של המערכה בכנסת ה-23 בה הליכוד קיבל שיא בכל הזמנים 11,349 קולות. בליכוד מתפללים כמובן לאחוז הצבעה גבוה, לפחות כמו זה שהיה בבחירות לכנסת ה-23, ורק שלא תהיה איזו פשלה והליכוד יחזור לתוצאה הכי מצמצמת של כנסת 22 בה הליכוד קיבל 8925 קול.

אם נוסיף כי במערכת הבחירות הקרובה, מחר, ספר הבוחרים בעיר גם גדל, הרי שהסיכוי הוא שהליכוד שואף להתקרב ל-12,000 קול, פחות מזה תהיה אכזבה למנהלי סניף הליכוד ויותר לביבי הקושר הצבעה בפריפריה עם גורלו.

ועוד משהו, ביבי קיבל בבחירות האחרונות 1,352,449 קולות שהם 36 מנדטים. אין שום סיבה שבעולם שגם מחר לא יצאו 1,352,449 איש ואישה, תומך ותומכת להצביע עבור נתניהו. המשפט שמתנהל היה גם במערכת הבחירות הקודמת, ולא השפיע לרעה. במערכה הנוכחית, אחרי הצלחת מבצע החיסונים, ועם הבאת הסכמי השלום עם 4 מדינות ערב, כל זה בקדנציה הקצרה האחרונה שלו, הרי שעכשיו לפחות הכרת הטוב עשויה להגדיל לו את מניין המצביעים מעבר למספר הנ"ל.

ואם תוסיפו גם את הקול הערבי המצטרף, ולא משנה אם זה יהיה עשרות אלפים או מאה אלף הרי שהליכוד יתקרב ל-1.5 מיליון מצביעים. כדי שזה יהיה, חייבים לצאת להצביע.

אגב הצבעה מסיבית כזו לא תצמצם את כוחן של המפלגות התומכות כמו יהדות התורה וש"ס. אלו צפויות לחזור על התוצאה מהבחירות האחרונות ולזכות באותו מספר מנדטים.

אחד מבכירי הסניף, ישראל פרץ, אומר: "אנחנו עובדים קשה מאוד כדי לחזור על ההישג של הבחירות האחרונות. לא מוותרים על אף מצביע". המבחן מחר.

נושאים: הליכוד, בנימין נתניהו, בית שמש, יהדות התורה
ביבי בבית שמש
ביבי בבית שמש
ביבי בבית שמש
ביבי בבית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: