אחרי תקיפת חייל בליל חמישי, הולנדר ואדרי דורשים כינוס ישיבה מיוחדת

השניים פנו גם למשטרה למצות את הדין וללכוד את התוקפים ולהעמידם לדין. "אסור לשתוק, אסור להתעלם".

הולנדר עם אדרי
הולנדר עם אדרי

בליל חמישי הותקף חייל צה"ל ברמב"ש ב'. עוולו היחיד - הוא לבש מדי צה"ל. לפני שבועיים זרקו הפורעים בלוק אבן לתוך רכב בו נסעה אישה עם ילדיה. הבלוק חדר את השמשה ורק בנס לא היו נפגעים. הסיפור הובא כאן. שבוע לפני זה הותקפה חיילת, בזכות כמה בחורות צדיקות מהשכונה אשר הבריחו אותה- חייה ניצלו. רצף אירועים אלה מחייבים תגובה מיידית בידי הגורמים המוסמכים.

עו"ד רינה הולנדר נפגשה עם יו"ר הליכוד בעיר אשר הוציאו הודעה כתגובה לאירועים. "לצערינו, אנו עדים למקרים כאלה בתדירות הולכת וגוברת. לאן הגענו?! האם זו מציאות נורמלית בעיר בישראל 2022?

נדמה כי חלק מתושבי העיר בית שמש הפך בית גידול לפורעי חוק מסוכנים וקיצוניים שהמניע שלהם הוא להרחיק ברגל גסה בוטה ואלימה כל מי שאינו מסכים עם דעתם ואורח חייהם!!

זה התחיל בשלטים, ממשיך בקריאות וצעקות עובר לוונדליזם עד לזריקת חפצים ופגיעה פיזית ועלול להסתיים ברצח! אסור לנו להתעלם!!".

השניים, הולנדר ואדרי דורשים כינוס ישיבה מיוחדת של המליאה לדון בנושא המטריף הזה. "בכוונתנו לכנס ישיבה מיוחדת ודחופה, להכין תוכנית פעולה פרקטית ולנקוט בכל צעד חוקי העומד לרשותנו לטיפול בפורעים אלה אחת ולתמיד!! אנחנו מגנים בתוקף את כל מעשי האלימות בעיר ולפני שנהיה עדים לרצח ברחובות צריך לטפל בבעיה זו מהשורש ויפה שעה אחת קודם! ומסיימים הודעתם לתקשורת במילים די לשתיקה, די לאלימות".

השניים אף דורשים מהמשטרה לעשות כל מה שניתן כדי לשים סוף לאלימות!

נושאים: בית שמש, אלימות, הולנדר, אדרי, משטרה, חיילים
הולנדר עם אדרי
הולנדר עם אדרי
הולנדר עם אדרי
הולנדר עם אדרי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: