אחוז הבדיקות החיוביות לקורונה בבית שמש עומד על 11%

הממוצע הארצי עומד על 6.6%. יחס ההכפלה לשבעה ימים עומד על 2.14. חייבים לקחת עצמנו בידיים.

קורונה בבית שמש
קורונה בבית שמש

בית שמש חייבת לקחת עצמה בידיה, לא ביקורי תנחומים/נימוסים/עידודים (מחק את המיותר) יעזרו לנו לשטח את עקומת החולים. היום התעדכנו כי בית שמש חצתה את רף האלף ועומדת היום על 1003 חולים, מתוכם 426 חולים פעילים. מתוך סך החולים 234 חולים, כלומר יותר ממחצית נוספו בשבעה הימים האחרונים. יחס ההכפלה עומד על 2.14.

משרד הבריאות מפרסם הבוקר נתונים המסבירים על קצב הגידול של המצאות הנגיף בישובים. ממוצע הגידול בעיר הוא של 5% ליום. ועוד נתון שכדאי לשים לב, הממוצע הרצי לבדיקות חיוביות עומד על 6.6%. כמה בבית שמש? 11% כמעט פי שניים.

ואם זה לא אות אזהרה אז מה יכול להיות סימן מבשר רע יותר מזה? לי התסמין הזה, חלילה בעוד שבוע נעמוד כאן על יותר מ-1500 חולים. לזה רוצים להגיע?

ומתעלמים אצלנו מהתחלואה במושבי האזור. שימו לב לחדשות המגיעות ממטה יהודה, אשתאול כבר עם 7 חולים מאומתים. 6 מהם ב-7 הימים האחרונים. נוה מיכאל (רוגלית) יש 6 חולים פעילים. קרית יערים 31 חולים, מוצא עילית 5 חולים, ויש גם זנוח,

עם כל הנתונים החמורים האלה, לא יעזרו הצהרות, לא ביקורי תנחומים/עידודים//נימוסים של שרים בעיר אלא אם אנחנו נקח עצמנו בידינו ונחליט שאנחנו מנצחים את הנגיף. איך? לא פשוט, אבל אפשר. עברנו את פרעה נעבור גם את זה.

נושאים: קורונה, בית שמש, משרד הבריאות
קורונה בבית שמש
קורונה בבית שמש
קורונה בבית שמש
קורונה בבית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: