אות למתנדבי הקורונה בבית שמש

אחרי ההצעה לקבע יום זיכרון לנפטרי הקורונה, עכשיו ראש העיר מציעה לממשלת ישראל להצדיע למתנדבי הקורונה ושולחת להם אות התנדבות

סיכת הקורונה
סיכת הקורונה

מספר חולי הקורונה בארץ ממשיך לרדת ברוך ה'. היום ישראל עומדת על מספר של 3074 חולים פעילים. מתך רשימת החולים הפעילים הנ"ל בבית שמש, עירנו, יש 150 חולים. החלימו 380, ובסה"כ היו ויש כאן 530 חולים.

הקורונה עדיין לא אמרה את המילה האחרונה בעיר, ואנחנו עדיין מתלבטים בדרך לסגור איתה חשבון.

מי שכבר החליט שהקורונה מאחורינו להעניק אותות ותודות היא עיריית בית שמש. שהבוקר מתפרסם שהחליטה להעניק סיכה לכל מתנדב ופעיל בימי הקורונה.

ראשונים לקבל את סיכת הקורונה של העיר בית שמש הם שרי הממשלה החדשה. ובהם כמובן ראש הממשלה ומנכ"ל משרד הבריאות ומנכל האוצר, שניים מהבולטים ביותר במלאכת הבלימה לנגיף הקורונה בבריאותי והכלכלי.

במלחמות ישראל נהוג לחלק אותות אותם חיילי צה"ל עונדים על דש בגדם כסמל להשתתפות במלחמה. מישהו החליט להעתיק את הרעיון משם ולהביא למתנדבי הקורונה שי צנוע פרי רעיון יצירתי של יועץ תקשורת ראש העיר.

ראש העירייה שלחה את הסיכה לכל השרים בתוספת בקשה מהממשלה להצדיע למתנדבים ולכל מי שנטל חלק במערכה נגד המגיפה. נזכיר כי בלוך כבר הציעה לממשלת ישראל לקבע יום זיכרון לנפטרי הקורונה. את הסיכה עיצבו בהתנדבות סטודיו אשדיר והמעצב חגי אורן. על הסיכה נכתב ציטוט מהמקרא: "איש את רעהו יעזרו ולאחיו יאמר חזק".

ראש העיר הודיעה על הענקת האות בטויטר.

נושאים: קורונה, מתנדבים, עיריית בית שמש, שרי ממשלה
סיכת הקורונה
סיכת הקורונה
סיכת הקורונה
סיכת הקורונה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
אות למתנדבי הקורונה בבית שמש
משהנכתבה ביום שלישי, 19 במאי 2020, 13:16

אוי לבושה. הפסוק: 'איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק' נאמר בעובדי אלילים שאינם חוזרים בתשובה למרות התגלות ה'.בפרק מ"א, מתאר את עובדי האלילים, המחזקים זה את זה: "אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ יַעְזֹרוּ וּלְאָחִיו יֹאמַר חֲזָק. וַיְחַזֵּק חָרָשׁ אֶת צֹרֵף מַחֲלִיק פַּטִּישׁ אֶת הוֹלֶם פָּעַם אֹמֵר לַדֶּבֶק טוֹב הוּא וַיְחַזְּקֵהוּ בְמַסְמְרִים לֹא יִמּוֹט" (ו-ז) וכפי שמפרש מצודת דוד: איש את רעהו יעזורו - ועם כל זה, אף שראו פלאי האל, מכל מקום עזרו זה לזה לעשות הפסילים. לאחיו - כל אחד אמר לאחיו חזק בעשיית הפסל... בשיר