אהלן ביק, יא חביבי - שגריר מרוקו יבקר בפארק דורות

האם בזכות הביקור של שגריר מרוקו תטופח פינת חמד המצויה בשולי האמפיתיאטרון העירוני? שנים לא צבעו את הפסל בפארק, אפילו השלט המבשר על הכבוד שהוענק למרוקו בזמנו כיתוביו דהו . אולי עכשיו נזכה לאורו

מוזנח בכל ימות השנה
מוזנח בכל ימות השנה

ביקור שגריר מרוקו עבד אל רחים יתקיים ביום חמישי הקרוב, קבלת פנים מתוכננת במעמד חברי כנסת עם צליל מזכיר השורשים אבוטבול ושיטרית, וגם הרב שמעון ביטון פתאום מוחזר לקדמת הבמה, והכל לכבודו.

אהלן ביק, יא חביבי. ברוכים הבאים לעירנו בית שמש,

בפארק הזה יתכבד האורח בנטיעת עץ. וצריך לנטוע בו עצים הרבה ואולי לא רק עצים אלא בכלל דרושה שם השקעה מעט יותר מכבדת למה שניטע לכבוד קהילה עתירה ומלך ידיד לעם היהודי בכלל ובפרט ליהודי מרוקו.

על פארק דורות הנה מה שכתבנו כאן באוקטובר 2020. לבית שמש יש בהיסטוריה שלה רצון והערכה למרוקו. בסוף שנות התשעים חנך כאן ראש העירייה דאז, דניאל וקנין פארק. ע"ש חסן השני. מלך מרוקו היה ידוע באהדתו הגדולה לעולם היהודי ובמיוחד ליהודי מרוקו, דאג לביטחונם, ושמר על זכויותיהם המקומיות את אחד הפארקים בעיר ביקש לכבד בשמו של המלך השני. הוא הזמין ידיד קרוב לבית המלוכה, סם בן שיטרית, וביחד חנכו את הפארק לכבוד המלך השמי. מאז הספיקו 'לשתול' במקום פסל שהחליף צבעים, פעם לבן, פעם כחול ועכשיו בצבע חום אדמדם. אולי בהתאם להזדמנויות של משרד' החוץ עם מרוקו.

ועוד כתבנו באותה ידיעה : "הפארק מצוי על שלוחת הגבעה מול האמפיתיאטרון, מוזנח עד כדי מופקר. זולת העובדה שמישהו עולה לכסח שם את הדשא. עמודי התאורה שבורים, לוח השיש כבר איבד את צבעו מזמן, ובקושי ניתן לזהות הטקסט הכתוב עליו. זולת אותו פסל לא נוסף דבר על השלוחה מה שהיה יכול להיות פנינה יפה בתוך העיר בית שמש.

והוספנו הערה: ולא חשוב מה וכיצד יתפתחו היחסים עם מרוקו. טוב לה לבית שמש להיות מוכנה ליום יבוא ואולי דגלי מרוקו וישראל יתנופפו יחדיו" אתם חושבים נעשה משהו שם? בית שמש לא היתה מוכנה ועכשיו יידרשו להשקיע בפארק מעט יותר מעבר להשקיית הדשא.

נושאים: שגריר מרוקו בישראל, בית שמש, הרב שמעון ביטון
מוזנח בכל ימות השנה
מוזנח בכל ימות השנה
מוזנח בכל ימות השנה
מוזנח בכל ימות השנה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: