אגף הרווחה: נמשכת חלוקת הערכות למבודדים

הזדמנות לומר תודה למתנדבים הפעילים, תלמידות אולפנת גילה, חניכי מכינת ידידיה, עמותת מלב"ב, מתנדבי איחוד הצלה, חניכי תנועת עזרא, גשאו- מקשר לקהילת עולי אתיופיה

זום עם המשתתפים
זום עם המשתתפים

החשש מקורונה עוד כאן והמאמצים לצמצם את נזקיה במקביל. בית שמש ירוקה לפי הנתונים המדווחים, יחד עם זאת הנגיף לא נעלם והוא אולי אפילו בקרבתנו. השבוע התבשרנו על פטירתם של בני זוג מהאוכלוסייה המבוגרת, הקס הדנה ורעייתו ז"ל. מה שאומר תמיד תמיד צריך להיות ברקע הימצאותו של הנגיף והמחשבה חייבת להיות נתונה לו במידה זו או אחרת..

אגף הרווחה בעיריית בית שמש משתדל לצמצם את הנזקים האלה לפחות אצל האוכלוסייה הבוגרת, שאצלו תופעת הבדידות בולטת במיוחד. ביקורי בני המשפחה אינם עוד כתמול שלשום, הנכדים גם אם באים, מחבקים רק מרחוק, והחיבוק היחיד אותו הם נותנים הוא בסימני ידיים. כי אסור להתקרב, אסור לגעת.

באגף הרווחה מבינים כאמור את המציאות וממשיכים בפעולה החשובה לדאוג לאוכלוסיה הוותיקה.

לשם כך הוכנו מאות ערכות הכוללות חוברת פעילות וצביעה וערכת ספורט. החלוקה נמצאת בשיאה ומתרחשת בסיוע מתנדבים ומתנדבות מרחבי העיר.

צוות האגף בראשות הממונה על האגף, סגנית ראש העיר עו"ד רינה הולנדר, בסיוע צוות לשכתה– אורנה נחמני ואתי קורן לא מרפים לרגע ומשתדלים להגיע לכל אחד ואחד. אם אתם נתקלים במבודדים כאלה שלא הגיעו אליהם אתם מוזמנים להודיע, באגף ישמחו להיענות לפנייתכם ובעיקר תודות לתשומת הלב שלכם הצילחו להגיע לעוד מבודד להפיג לו את השעמום.

במבצע הזה שותפים רבים וסגנית ראש העיר מנצלת את ההזדמנות לומר תודה וברכה לכל מי שעוסק בזכות הזו להגיע אל כל מבודד ומבודד בעיר.

הנה רשימת השותפים: תלמידות אולפנת גילה, חניכי מכינת ידידיה, עמותת מלב"ב, מתנדבי איחוד הצלה

חניכי תנועת עזרא, גשאו- מקשר לקהילת עולי אתיופיה, אדם יחיד ומיוחד, ועוד רבים וטובים.

הערכות התקבלו בשמחה ע"י הקשישים שקיבלו את המתנדבים בחום ומאור פנים.

כמובן הכל נעשה עם שמירה על בריאותם וע"פ ההנחיות והכללים

החלוקה נמשכת- ואתם מוזמנים להצטרף !!

נושאים: אגף הרווחה, רינה הולנדר, איחוד והצלה, גשאו, אולפנת גילה
זום עם המשתתפים
זום עם המשתתפים
זום עם המשתתפים
זום עם המשתתפים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: